الموضوع: نوريكاجيت
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 09-11-17, 10:22 AM   #1
محمدالشكس
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
المشاركات: 61
معدل تقييم المستوى: 7
محمدالشكس مستواه غير معروف
افتراضي نوريكاجيت

السلام عليكم جميعا انا اخوكم محمدالشكس من اسكندريه اشتريت من حوالي شهرين بندقيه جديده انضمت للمجموعه وهي نوريكا جيت هي بندقيه ممتازه بالنسبه لسعرها ونزلت وجربتها ماشاءالله صاروخ لكن بعد شهر تقريبا لقيت الامان مش شغال ودتهاعندورشةفتح الله شاف مجموعة الزنادلكن ماعرفش يعمل فيها حاجه وعرفت ان المجموعه مش موجوده لوحدمن حضراتكم يعرف حل ياريت يساعدني بالذات عاشق النوريكا ا/عمادالنجاراوا/ستير86وشكرالسعةصدوركم اخوكم محمدالشكس اسكندريه
محمدالشكس غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس