الموضوع: نوريكاجيت
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 09-11-19, 11:15 AM   #6
محمدالشكس
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
المشاركات: 61
معدل تقييم المستوى: 7
محمدالشكس مستواه غير معروف
افتراضي رد: نوريكاجيت

حبيبي ا/محمدانور واحشني يابو سكندر انا بس مقل جدا في الدخول معلش سامحني اما بالنسبه للبندقيه فالزناد بيلقط عادي جدا وبضرب بس مش بيامن مش عارف ليه وللاسف عندفتح الله فكوه لكن بيقول ان الزناد فيه تاكل من ناحية الزناد علشان بلاستيك مع ان الجيت دي لسه جديده طمنا عليك ياريس وشكرا للاستاذصلاح فريد اخوك محمدالشكس اسكندريه
محمدالشكس غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس