رد: نوريكاجيت
حبيبي ا/محمدانور واحشني يابو سكندر انا بس مقل جدا في الدخول معلش سامحني اما بالنسبه للبندقيه فالزناد بيلقط عادي جدا وبضرب بس مش بيامن مش عارف ليه وللاسف عندفتح الله فكوه لكن بيقول ان الزناد فيه تاكل من ناحية الزناد علشان بلاستيك مع ان الجيت دي لسه جديده طمنا عليك ياريس وشكرا للاستاذصلاح فريد اخوك محمدالشكس اسكندريه
|