رد: النجدة البام مش بتضرب
الحمد لله ان مشكلتك اتحلت...و متخافش البام بندقيه قويه و اثبتت انها معمره بس بالمحافظه و الصيانه طبعا.....بالنسبه لسؤالك... انا اللى فهمته انك بعد التعمير لو غيرت رأيك هاتغير وضع الامان و ده عادى...المهم انك متسبش البندقيه متعمره فتره طويله لأن ده هيأثر على السوسته....يعنى لو عمرت و عاوز تلغى التعمير انا مش عارف عندك هايبقى ايه النظام بس دايما البنادق اللى فيها دراع امان مينفعش تلغى التعمير الا بالضرب و اوعى تضرب على الفاضى هوا ..لازم تبقى حاطط رشه و اضربها فى الهوا
تحياتى
|