عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-04-11, 05:22 PM   #14
basemzero
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 219
معدل تقييم المستوى: 8
basemzero مستواه غير معروف
افتراضي رد: النجدة البام مش بتضرب

الحمد لله ان مشكلتك اتحلت...و متخافش البام بندقيه قويه و اثبتت انها معمره بس بالمحافظه و الصيانه طبعا.....بالنسبه لسؤالك... انا اللى فهمته انك بعد التعمير لو غيرت رأيك هاتغير وضع الامان و ده عادى...المهم انك متسبش البندقيه متعمره فتره طويله لأن ده هيأثر على السوسته....يعنى لو عمرت و عاوز تلغى التعمير انا مش عارف عندك هايبقى ايه النظام بس دايما البنادق اللى فيها دراع امان مينفعش تلغى التعمير الا بالضرب و اوعى تضرب على الفاضى هوا ..لازم تبقى حاطط رشه و اضربها فى الهوا
تحياتى
basemzero غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس