الموضوع: الهاي بور
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-04-11, 10:00 PM   #13
talha
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المدينه: القاهرة-الشروق
المشاركات: 406
معدل تقييم المستوى: 10
talha في بداية الطريقtalha في بداية الطريقtalha في بداية الطريقtalha في بداية الطريقtalha في بداية الطريقtalha في بداية الطريقtalha في بداية الطريقtalha في بداية الطريقtalha في بداية الطريق
افتراضي رد: الهاي بور

انا مش عارف والله انا احترت في بيقول وحشة جدا وفيه بيقول حلوة جدا عايزين الناس تتفق على حاجة يا حلوة يا وحشة
talha غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس