الموضوع
:
الهاي بور
عرض مشاركة واحدة
11-04-11, 10:00 PM
#
13
talha
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المدينه: القاهرة-الشروق
المشاركات: 406
معدل تقييم المستوى:
10
رد: الهاي بور
انا مش عارف والله انا احترت في بيقول وحشة جدا وفيه بيقول حلوة جدا عايزين الناس تتفق على حاجة يا حلوة يا وحشة
talha
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى talha
البحث عن كل مشاركات talha