11-04-20, 01:22 PM
|
#9
|
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 362
معدل تقييم المستوى: 7
|
رد: بعت ايميل لديانا من شوية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو شوشة
معنى كلامه ان اساسا البنادق ماتدخلش بطريقة مشروعة بسبب الحكومة اعتقد ان شاء الله الكلام دا هاينتهى لاننا كنا عايشيين فى ظل نظام بولسى
|
طبعا كلنا نتمنى ذلك - لكن للاسف الوضع الحالى مش باينله اى تغيييييييير !!!
|
|
|