عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-04-25, 10:25 PM   #30
smsmn8888
صياد قديم
 
الصورة الرمزية smsmn8888
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 2,653
معدل تقييم المستوى: 22
smsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريق
افتراضي رد: مواصفات النوريكا 61 والجيت و المارفيك والويست

انا استخدمات المارفيك والجيت الاتني نفس السيستيم بس دائما ما تكون المارفيك الافضل والاقوى والاغلي سعر واعتنقد انها اثقل وزن كمان الويس لم استخدمها
بس النوريكا معرفوها برد الفعل القوى وتا بيحتاج قوة في التصويب والاستخدام عن الانواع الخري زى الجامو بانواعها
__________________
لا تعليق
smsmn8888 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس