الموضوع: مين الاخ ده
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-04-27, 11:41 AM   #5
بدر
صياد قديم
 
الصورة الرمزية بدر
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 1,819
معدل تقييم المستوى: 34
بدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: مين الاخ ده

دة باكورة انتاج رابطة مصنعى السلاح تحت السلم وتم تطويرة بعد الاحداث لعمليات البلطجة وبيضرب دبل اكشن وفية عدد 2 زناد واحد بيخرج المقذوف والتانى بيرجعه فى حالة رجعت فى كلامك وصعب عليك اللى قدامك
ولكن اللى مش عارفة النقطتين الحمر تحت الماسورة اعتقد ان واحدة خاصة بتوجية المقذوف والتانيه مش عارف
ههههههههههههههههههههه
تحياتى ومين دة صحيح
__________________
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت
بدر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس