اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة undertaker
صباح الفل يا باشا
بخصوص المسدس gamo pt90 انا معايا 1000 جنيه و ممكن اشتريه من حضرتك لو السعر مناسب ليك ، انا و الله مش بابخس سعره بس انا اصلى غاوى مسدسات رش. و مش هقدر ادفع اكتر من كده
لو السعر مناسب لحضرتك ابعت لى رقم موبايلك و انا اجى لحد حضرتك
شكرا يا باشا
|
خدة وتمنة وصل ياريس ولا يهمك وخلى الالف معاك فى تركى رش سعرة اقل من الف بس مش عندى يكون مناسب ليك اكتر تحياتى