غير مقروء 11-08-28, 07:29 PM   #6
عادل عبده
صياد قديم

الصورة الرمزية عادل عبده

المدينه: القطاميه
عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده
افتراضي رد: بعض مهارات الصيد التى لا تمس الصبد بصله

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hoka مشاهدة المشاركة
يا اتش لا ابداع ولا حاجه ده انا مكسوف وانا بكتبه وحاسس انى بقول كلام عبيط لانى انا الوحيد تقريبا اللى بصطاد فى المدن انما الناس الجامده ما يهمهاش الكلام ده بس والله حصل مواقف حتى فى رحلات بريه واسالو احمد روك

يا ابو عادل والله ابدااااااااا وانت لما كنت معايا شوفت بتعامل ازاى وانا كنت زيك بس بالتعامل الكتير بقيت دلوقتى ممكن اصطاد وسط الناس عااااااااادى جداااااا
ومره كانت احلى رحله صيد ليا وكان تقريبا فى امتحانات كمان تخيل بقى
عاوزك تنزل ياريس وتعلمنا بقى من رحلاتك ووالله يبنى بتعلم منك احلفلك بايه بس؟؟؟
ربنا يكرمك ويحفظك

سلام عليكم
ياحودا ربنا يديم المعروف يارب وبعدين ياسيدى خلاص هصدق انك بتتعلم منى بس ميخليش اى حد ينكر انك ماشاء الله ولاقوه الا بالله بجد صياد حلو جدا ورامى ماهر ودماغك جميله وبتحب الصيد وعشان كده انا اضمن انك هتتقدم فيه جدا جدا جدا وغير كده بقى ماشاء الله خبرتك جميله اووووى وانت انسان اجمل
سلام عليكو

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *
عادل عبده غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس