غير مقروء 13-10-22, 03:14 PM   #46
AhmeD EslaM
صياد قديم

الصورة الرمزية AhmeD EslaM

AhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: موضوع المسابقه (التصويت )

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 مشاهدة المشاركة
يامحمد بيه تم الاتفاق وتنظيم المسابقة وانا كنت احد طاقم الادارة وأقترحت ان يكون هناك صورة واضحه للعضو مع سلاحة كشرط لدخول المسابقة وكذلك أقترحت بعدم دخول المشرفين والاداريين المسابقة وتكون للأعضاء فقط (وكان ليه وجهة نظر من هذه الاقتراحات وبالفعل كانت وجهة نظرى فى محلها).

استاذ امام أظن انا وحضرتك تبادلنا المشاركات فى أكثر من موضوع خاص بحضرتك والحمد لله لايوجد اى خلاف شخصى. انا لم أشير من قريب أو بعيد فى تعليقاتى ان البندقية ليست ملك حضرتك أو ان الصورة من على النت. لكن واضح جدا الفرق فى البنية الجسدية لصورة حضرتك الموجودة كصورتك الرمزية والبنية الجسدية لحامل السلاح حتى لو كان بدون وجه.

لكن حضرتك مش شايف انه غريب جدا ان من ضمن 6 مصوتين لبندقية حضرتك يكون 4 منهم دخلو المنتدى بعضوية جديدة للتصويت مخصوص لحضرتك (3 منهم ماهر ياسر-محمد رايق-bedo7 سجلو فى يوم واحد وصوتوا لبندقيتك فى 8 دقائق؟). والخامس mando0o لم يشارك الا بمشاركة واحدة من سنة ونص والتصويت لحضرتك تكون مشاركته الثانية (والغريب برضه ان الرابع والخامس mando0o-mostafaeslam يصوتوا لبندقيتك فى فترة زمنية 5 دقائق).
طبعا ممكن تكون صدفة لكن أكيد برضه انها صدفة غريبة جدا.

انا عملت المشاركة دى بس للتوضيح للأعضاء وجهة نظرى. ولعلم الجميع عموما واستاذ هشام خاصة لو أستمرت المسابقة وكنت انا الفائز فأنا لن أستلم الجائزة ويمكن عمل مسابقة أخرى عليها للأعضاء.
خالص تحياتى للجميع.
حضرتك من شروط المسابق انهﻻ تكون مملوكه للعصو مش يكون هو قلى متصور بيها
برضو حضرتك انا قولت ان فى اتنين من صحابى دعتهم انهم يسجلو فى المنتدى ويصوتو للصوره قلى تعجبهم وهما )ماهر ياسر -ومحمد رايق(
وبرضو انا ميرضنيش زعل حضرتك وﻻ زعل حد من الاعضاء واعتبرنى ياباشا مش فى المسابقه وصوتى برضو اعتبرو ليك
واعتقد كدا ان انا عملت قلى علبا
AhmeD EslaM غير متواجد حالياً