غير مقروء 13-02-20, 08:46 AM   #7
محمد مكاوى
خبير محدثات الصوت

اوسمتي

الصورة الرمزية محمد مكاوى

المدينه: المهندسين
محمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى محمد مكاوى
افتراضي رد: العضو المحترم محمد مكاوى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramadan مشاهدة المشاركة
اولا اشكر حضرتك على الرد والاهتمام انا سنى 24 سنة امتلك محل منظفات فى حلوان وعايز المسدس السبب الاساسى انى اضرب بية فى اى مناسبة وطبعا هضرب صوت بس لكن طول ما المسدس فى المحل هبقى مركبلة الطبة بتاعة البلى احتياطى لاى ظرف طارق حصل لا قدر اللة تانى حاجة انا من معجبيت الفرات اوى اوى وانشاء اللة ناوى اشترى المسدس دة وكنت عايز حضرتك تقوالى اعملة طبة ازى ومقاستها اية مع العلم زى ما قولتلك قبل كدة ان المسدس مش هيخرج من المحل بالطبة يعنى لو رايح فرح هضرب صوت بس وكمان طبعا لا قدر اللة ممكن اتمسك بية ولا حاجة ويبقى جبت لنفسى مشكلة كبيرة انا اللى خلانى فكرت فى كدة انى انا كدة كدة ناوى اجيب مسدس الفرات دة واخيلة للمناسبات وكنت عايز اجيب حاجة للحماية فى المحل والناس اللى اعرفهم كلهم بيقوالى هات فرد خرطوش وانا بصراحة خايف منة اوى لان الكلام عنة كتير وهنا فى المنتدى الكريم حزرو منة اكتر من مرة دة اللى خلانى اعمل طبة للمسدس اللى هجيبة ويبقى كدة حليت كزا مشكلة واللى حد ما بعد عن المشاكل شكل كيييييييييير وشكرا منك مرة تانية يا باشا
ان شاء الله هبعتلك قياسات طبة الفرات مجنوم و كيفية كمل المسدس و كل ما تحتاجة من معلومات عنة
بس يكون مفتوح من المصدر طبعأ .

تحت امرك
محمد مكاوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس