غير مقروء 11-06-24, 02:51 PM   #55
الأفوكاتو
صياد قديم

الصورة الرمزية الأفوكاتو

المدينه: الجيزة
الأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الأفوكاتو
افتراضي رد: رابطة مالكي blow c06

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa_hunter122 مشاهدة المشاركة
افاكوتو باشا ازيك يا فندم اسمحلى بس على حد علمى وعلمك وعلم اهل المنتدى كلهم ان الايكول مفيش منه حى ياريت يا فندم معلش نركز مع بعض كده فى الخازنه الكبيره فى الصوره الى حضرتك حاططها ركزززززززز شويه هتلاقى اول طلقه حى لكن شوف الطلقه التانيه كده يا فندم وركز فى حجمها مقارنه بالىل فوقيها ومساحه الجزء المختفى منها وعدم وجود مقذوف لها هتعرف ان الطلقه التانيه دى صوتتتتتتتتتت لونها اصفر ولاحظ كويس اوى فرق اللون بينها وبين الىل فوقها هتعرف كلامى صح ولالا ليه بقى لان خزنه الصوت مش بتاخد 9 مم حى غير واحد بس بتتدخل حشر فوق كده بس انما اللى عامل الصوره دا بيخدعنا يا فندم الخزنه مش كلها حى وتقبل مرورى مستنى رايك
طبعا ممكن تكون خدعة .. ولكن انا مازلت عند رأيي .. وهو ان كل شئ جايز .. صدقني بره في كل حاجة .. يعني ممكن مسدس معين بيعملو منه صوت وحي وايرسوفت .. توقع منهم كل شئ
انا عندي مسدس خرز لعبة بتاعي وانا صغير .. لو شوفت صورته مش هتفرقه عن الوالتر ppk وكنت عامل موضوع عنه قبل كدة اسمه (مسدسي وانا صغير) واللي خلاني اقتنع اكثر اني عرفت ان فيه روم حي .. وفيه مسدسات هكلر صوت .
فمتستبعدش انه ممكن نعرف فيما بعد ان فيه ايكول حي ومش شرط يكون جاكل طبعا .

" لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول "
الأفوكاتو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس