غير مقروء 12-06-17, 07:27 PM   #40
خالد ابو العلا
صياد متفاعل

المدينه: 6october city
خالد ابو العلا مستواه غير معروف
افتراضي رد: 84 الأصدار القديم للبيع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean مشاهدة المشاركة
بجد انت عضو محترم لانك بتستهزق باي حد ومع احترامي الشديد لاداره المنتدي انها بتحترم اراء ناس ناس
يا أخى انا مش بستهزق بك ولا حاجه بس انا شايفك بتقلب فى مواضيع المنتدى القديمه والجديده ومشفتش حضرتك خلصت فى اى حاجه منهم ...يبقى ايه ؟؟!!

اقتباس:
ياباشا ده اسمه حرام يعني حاجه ب 800 تبيعها ب 1350 ليه لو انت عايز تبيع اخرها 850 زي غيرها في المنتدي ولو موافق ممكن تشحنها ولا لا لظروف سفر صعبه عندي والفلوس اما عن طريق الشحن او الحوالات وانا واثق فيك
انت واثق فيا بس انا مش واثق فيـــك ... بهزر معاك طبعاً تم التراجع عن فكرة البيع فى الوقت الحالى:d ... سوف يأخذها صديق لى

اقتباس:
يا استاذي دي 8 مللي مش 9 وانا مش بتسله زي ما حضرتك بتقول ولو حضرتك عايز تبيع دي اخرها زي باقي الموضوعات في المنتدي ومتنساش انها مقفوله يبقي اخرها 900 وكده جاي علي نفسي بس الاهم هاينفع تشحنهالي للصعيد ولا لا ولو هاينفع تليفوني مكتوب تحت توقيعي عشان تعرف اني مش بتسلي يا استاذي الفاضل
مقفوله بس ماسوره متحركه وعلى العموم الخبراء هما الى يحكمو فى موضوع السعر ده ..!!

اقتباس:
يلا يا كبير عشان خاطرك سماح المره دي وماتزعلش مني يا خالد ابو علاء يمكن اكون اتسرعت في حكمي
المسامح ربنا يا اخى الكريم ..!!