الموضوع: كل اسبوع مسدس
غير مقروء 12-11-09, 03:43 PM   #10
attia123
صياد جديد

attia123 مستواه غير معروفattia123 مستواه غير معروف
افتراضي رد: كل اسبوع مسدس

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة realfighter مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
حبيبى عطية شرفنى مرورك واكيد عندك كتير هتفيدنا بيه فى الموديلات القادمة وانا نفسى اللى طرحت الموضوع ما ذكرتش اى شىء عن الحلوان لان عارف ان فى كتيييييييييييييير فى مصر بيمتلكوا المسدس ده وكتييييييييير هيقطعوا فى فروته وكتير كمان ناس دماغها عالية وهيكونلها اقتراحات تطرحها هنا لمعالجة بعض عيوبه او للحفاظ عليه
وانا بصراحة كان على بالى ان اسبوع لطبنجة حيه والاسبوع اللى بعديه يتناول مسدس صوت لكن بما انك اقترحت بدرى قوى مسدس الاسبوع القادم فتحياتى ليك وانا اول من يحترم اختيارك والاسبوع القادم ان شاء الله يكون لاختيارك الجامد sig sauer p226 x5 l1-9 بس خلينا نشوف الناس هتقول ايه فى الحلوان بكل موديلاته
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
انا اللى تشرفت بالمشاركة فى فكرة رائعة ذى دى واعتذر عن التبكير فى اختيار المسدس التالى
بس صدقنى اللبس دة حصل لان النهاردة الجمعة وكنت متصور ان الموضوع عدى علية اسبوع .. مخدتش بالى من التاريخ الفعلى للموضوع وانه النهاردة الا بعد الرد فعلا
وبالنسبة للحلوان طبعا مش هاوى مبتدأ ذى حلاتى اللى هيقدر يتكلم فية .. لكن من باب المشاركة واعلان تقديرى للموضوع هحكى على واقعة نقلت ليا ممن اثق فية
روى لي عن طبنجة حلوان جديدة من اللى اشتراها صاحبها بعد الثورة بالاسعار اياها
مجربهاش غير فى فرح اخوة مكملتش معاه علبة طلق شوية تضرب وشوية تعلق وقبل مالعلبة تخلص كانت الابرة انكسرت او باظت معرفش بدقة ؟!!!!!!!!
تخيلوا .. طبنجة بشوكها وبالشىء الفلانى ومع ذلك !!! حسبنا الله ونعم الوكيل فى كل من لا يتقى الله فى عملة
تقبل تحياتى ومشاركاتى المتواضعة
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

لا اله الا الله محمد رسول الله
attia123 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس