غير مقروء 12-01-05, 05:51 PM   #26
koko22m
صياد نشيط

المدينه: القاهرة
koko22m مستواه غير معروف
افتراضي رد: رابطة مالكى ايكول فولجا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact مشاهدة المشاركة
انا ما بهاجمش , الموضوع مش معمول عشان اعلانات لحد .

1- يبقى مكنتش تعمل رابط اصلا.
2- انته بتشعب موضوعى انا مش موضوعك انته.
3- طبعا مجبتش الديب من ديله , ودى حاجة ممكن تتعمل من اول المسدس التونا الصوت لحد ال اف-ان الحى.
4- طبعا مقصدش سخرية و فعى معلوماتك و تجاربك على العين و الرأس.
5- اسلوب عمل اعلان لعنوان موضوع يخصك هو اللى مش مقبول مش اسلوب كلامك.
6- اهلا بك فى اى موضوع يخصنى للمصلحة العامة فقط.
7- السوستة دى طريقة اسهل بكتير .

و على فكرة انا لا اسخر من احد ابدا مهما كان و يا تشيل الرابط بتاعك يا تطبع موضوعك كامل مكانه
1 - ولا تزعل نفسك خالص بس عالله ميطلعلناش حد يقول الموضوع مكرر
2- انا مش محتاج اشعب موضوعك علشان موضوعك على الفولجا ككل
3 - انا جبت الديب من ديله فعلا علشان المشكلة مش فى السوستة و دا توضيح للمرة التانية المشكلة فى البستم اللى بيضغط على الطلقة لفوق انه عريض و معرفش ينفع لكل المسدسات ولا لأ لأن اكيد كل خزنة ليها تصميم غير التانية و انا مش خبرة فى انواع ممتلكتهاش و اكبر دليل على موضوع الديب دا ان مفيش اصلا اى موضوع خاص بالفولجا متكلم عن النقطة دى و سيادتك انا اول مرة اخد بالى انك صاحب الموضوع و دا فى حد ذاته اثبات انها مجتش فى بالك اصلا لأنك كاتبها فى اول مشاركة انها من ضمن عيوبه
4 - كان واضح جدا ان اسلوبك هجومى و ساخر لانى مفهمتش منه انتا ايه اللى مزعلك فى مشاركتى
5- مكنتش اقصد انى اعمل اعلان لموضوع اخر و انما كنت اريد عدم تكرار الموضوع علشان ميطلعليش واحد علامة يقول انه مكرر فى كذا قسم
6 - انا كان قصدى المصلحة العامه فقط و لو مكنش قصدى غيرها كنت مشرحتش الطريقة و قلت انا بعمل تعديل بغرض تجارى
7 - خزنة الفولجا بدون تعديل بتاخد 6 طلقات بس متدخلش فى المسدس و المشكلة مش مشكلة سوستة انما مشكلة البستم البلاستك العلوى بيكون صد فى اخر الخزنة و علشان كدا قمت بقطع جزء منه
8 - هحط كوبى من الموضوع فى مشاركة منفردة علشان دى بقى فيها كلام كتير اوى اوى اوى
koko22m غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس