غير مقروء 13-03-04, 08:20 PM   #55
قناص الظلم
عضو مميز

الصورة الرمزية قناص الظلم

المدينه: مثلث برمودا
قناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: تحذير هام جدا من مسدس الصوت المفتوح

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مكاوى مشاهدة المشاركة
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع التقييم: انواع عرض الموضوع #1
28-11-2012, 11:51 am
mohamedatia
صياد قديم

السلاح : Hk usp45

طريقه تصنيع الطلقات المطاط
اخوانى الاعزاء اعضاء المنتدى الكرام
منعاُ للاستغلال و الاسعار الباهظه الى كلنا شيفنها
وللاستفاده اصدقائى واخوانى قمت بتجارب كتير لحد ما وصلت لخلاصه الموضوع
طبعا ذى عنوان الموضوع هوضح لحضراتكم اذاى تعملوا الطلقات المطاط بنفسكم
بطريقه سهله ومش مكلفه خالـــــــــــــــــــــــــــص لكل من الطلقه 8 مم و الـ 9 مم ايضا
هتكلف بس تمن الطلقه الصوت الذهبى p.a.k بس الى فتحتها وسعه طبعا كلكم عرفنها وثمن السير الى هنشتريه حوالى 10 الى 20 جنيه حسب الى موجود بس ياريت يكون سير كاوتش مطاط صافى ويكن دائرى زى الخرطوم ويكون قطره الخرطوم 10 مم مصمط يعنى مسدود
حضرتك بتشترى كاوتش مطاط بشكل خرطوم دائرى باطوال مختلفه واقطار مختلفه حسب القطر الى انت عيزه بيتباع عند بتوع اكسسوارت السيارات الى بيبيعوا الجوانات و السيور الخاصه بالسيارات بيكون رخيص مش غالى
تمنه حوالى من 10 جنيه الى 20 جنيه تقريبا
وبتقطعه بالطول الى انت عيزه و الشكل الى انت عيزه اذا كان دائرى شكل الكوره او البليه او عقله الصباع
بس الطول المناسب 1 سم وبيكون قطره 7 مم تقريبا وتحشره او بتكبسه كويس جداااااااا فى الطلقه على اد ماتقدر وطبعا ممكن يكون فى زياده فى الطول ممكن تقصها بالقطر وتسويها ويبا شكل الطلقه زى الى فى الصور
ارجوا التقييم

السلأم عليكم و رحمة الله و بركاتة

يا استاز محمد دة مش موضوع حضرتك و تم وضع تقيمات كثيرة لحضرتك بلموضوع
سوأل ؟
مش طلأقات المطاط ممنوعة و طلأقات المطاط بتضرب على اية مش مسدس صوت مفتوح
هل ممنوع ام لأ و اما ام تهاجم من طرف الأساتزة المحترامين فى المنتدى كما انا هوجمت

سوأل
المطاوى و السيوف و السلأح الأبيض المزكور بلنص فى الجداول
مصرح بحملها و لى اية مش فاهعم هوة المبلطجى و السارق مستنى مسدس بلى يسرق بية
بيشيلو اسلحة حية ياباشا و مطاوى و سنح صح .

ارجو ان تهاجم من يبيعو السلأح الأبيض الى يعتبر صديق المجرم فعلأ وانا شخصيأ وضع على رقبتى مطوة قرن غزال و تمت سرقتى علأنأ مبلغ ا500ج من يومها و نا بكرة كل من يحملها او يبيعها و يمدح فيها
و انا تعبت من النقاش فى الموضوع دة
الى يشيل مطوة يشيل و الى يشيل طبنجة يشيل انا هريح دماغى خالص لأن عندى ضغط
لما يحصلى حاجة محدش هينفعنى

تحياتى لحضرتك
بص يابشمهندس محمد - حل موضوعك عن طريق دعوى لمحكمه القضاء الادارى وفى حافظه مستنداتك رخصه لاى شخص له نفس مبرراتك وتم الترخيص له الى جانب مبرراتك الاساسيه - الحكم هايكون فى مده اكثرها سنه او اقل - السلاح الابيض انا معاك انه مجرم ولكنه مجرم بقانون الطوارىء بالاخص من سنه 97 تقريبا قبل ذلك كان قرن الغزال فقط هو المجرم - الطلقات المطاط مجرمه ايضا واصلا المسدس المفتوح مجرم حتى لو بدون طلقات خالص ولا صوت ولا مطاط ولا بلى - اتكلمنا من سنه فى اننا نحسن قوانين السلاح بس ساعه التنفيذ لقينا المنتدى معظم اعضاءه فنجريه بق - ارفعوا قضايا جماعيه لتسهيل قانون الاسلحه كما كان قبل وزاره حبيب العادلى واطلبو انه يكون زى تركيا قانون تركيا له ترخيصين اولهما سلاح داخل المنزل فقط ودا سهل جدا والثانى سلاح شخصى متداول مع صاحبه ودا بيحتاج مبررات كافيه - بصفتك مشرف ليه ما حاولت تمنع السلاح الابيض لانه فعلا مجرم زى ما كذا منتدى مانع عروضه - احنا ما بنهاجمكش انت لاى سبب احنا بنقنعك لاننا خايفين عليك (بنحبك ياعم عندك مانع ) لو انت راجل مش كويس او راجل مجرم كنا سبناك ماتكلمناش معاك وبردو الاعضاء اللى عندنا احنا خايفين عليهم ممكن شاب صغير يتمسك لاقدر الله امه او ابوه يحصلهم حاجه من الصدمه الخ ممكن ندمر اسره ونضيع مستقبل احد بسبب معلومه خطاء