غير مقروء 12-04-07, 03:35 AM   #17
unicorn
صياد متفاعل

unicorn مستواه غير معروف
افتراضي رد: Re: بريتا 92fs حي 9ملم للبيع بالترخيص

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة matars مشاهدة المشاركة
اولا بالتوفيق
ليا وجهة نظر الطبنجة حلوة وربنا يكفيك شرها
بس مسكتها متفرقش عن الحلوان بالمقارنة مع السيج زاور ولا السمث ولا الجلوك مثلا طبعا من حيث السعر الي
انت عارض بيه مش بطال بس بالنسبة لموقعنا مش لقطة والناس الي مرتاحة والي معاها فلوس وبتشتري فاهمة كلامي دي كويس
بالتوفيق
اولا اهلا بك في الموضوع
لا مقارنة بين مسكة بريتا 92fs وبين اي مسدس تاني وانا اسف مش هذكر اسم اي نوع تاني يعتمد مقاس بريتا 92 لأن المقارنة مش معقولة ومضحكة
البريتا حديد في حديد وسلاح بجد وله عشاقه يعني مسدس يعتمد عليه وينجز معاك
ولو معايا فلوسه ومرتاح اكيد كنت اشتريه لأن البريتا زي الدهب في الحي وفي الصوت كمان بس الايطالي طبعا
والسيج زاور محترم جدا وانا بحبه وخصوصا الاسود p226 أما الانواع الاخرى فهي للمنظرة فقط ووزنه تقيل وبتزهق من شيلته في جنبك او بيخلع لك كتفك بعد شهرين بالكتير واعرف اتنين اصحابي استوردوا x5 وباعوه واشتروا انواع تانية
ولولا اختلاف الاذواق لبارت السلع
وعلى فكرة بالنسبة لكلام حضرتك على السعر برضه احب اقول لحضرتك ان الموقع متشاف كويس اوي ومش لازم الناس تعمل عضويات علشان تحس انها موجودة معانا والموقع بيدخله ناس كتير ومتراقب كمان وفيه اعضاء كتير مرتاحين اوي اوي وبيهتموا بالشراء دون الدخول في مشاحنات واشتغالات يعني اللي جدي في الشراء بيشوف حاجة تعجبه يشتريها بدون ما يشارك في موضوعات ويتصل ويخلص واعرف ناس كتير بتعمل كده
والمشكلة حضرتك اللي بجد انه بعد الثورة كل الناس بقت بتدور على سلاح والاسعار بقت نار
والسعر اللي طالبه قريبي في البريتا كويس ولقطة كمان
والناس المرتاحة فاهمة كلامي كويس اوي
لأن مش كل الناس تقدر تستورد طبنجات ولأن مافيش طبنجات اصلا
وفيه ناس بتطلب 180 الف في طبنجات برضه
واللي ميزانيته محدوده بيشتري حلوان وخلاص او عيارات نادرة ويستحمل ثمن طلقاتها او ندرتها
وان شاء الله ربنا يوفقنا في بيعه بما يرضينا ويبارك للمشتري ان شاء الله
unicorn غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس