غير مقروء 11-11-28, 07:32 AM   #23
mosho
صياد نشيط

المدينه: الجيزة
mosho مستواه غير معروف
افتراضي رد: يا جماعة أنا صاحب محل فتح الله. محطة مصر. و فرع الدقي نادي الصيد. و للأسف كل الناس بتشتكي من فر

اخى العزيز فتح الله
لن افتى و اقول انى داير على محلات فتح الله كلها لكن ساحكى لك تجربتى...
محل فتح الله للسلاح.... رمسيس.....
ممنوع الدخول .... مش يوم معين..لا.. اكثر الايام, و لو دخلت يبقى متسئلش, ياتشترى يا تخرج
ممنوع الاستفسار او المقارنة بين السلع او المواصفات... و تبقى يومك طين لو قارنت السعر بمحل تانى
البضاعة غالبيتها مش موجدة او مخزنة او قديمه... و احمد ربنا اننا بنبيع لك... كانى مدمن داخل اشحت
محل فتح الله نادى الصيد " محلك "
انا دخلت المحل مرتين.... مرة اسئل.... اسف.. الرد كان صح .. لكن مع السخرية من سلاحى....
انا كنت داخل اسئل ان كانت عنك ورشة او قطع غيار
لمسدس صوت ربع مصرى قديم .... و طبعا قوبلت بسخرية منى و من سلاحى الى انا شاريه من مصروفى و انا طفل و هو عزيز عليا ... يمكن تمنه دلوقى ميسواش لكنه عندى اغلى من اي سلاح ( اللهم الا بندقيتى القديمة)
و مرة اخرى كنت داخل اشترى.... جراب لبندقيتى... و اعطانى الجراب و اشتريته ثم وجدت انه اغلى من اى حتة تانيه و موجود هنا على المنتدى باقل من تمنه عندك ب 100 جنيه ؟؟؟؟؟
و سئلت عن بندقية فكان رده غريب باسم غير اسمها مع اننى اعرفها كويس....هل هذة سخريه ام جهل؟؟؟؟؟
نعم سعر البندقية الى سئلت عليها كان اقل سعر سمعته .... لكن هل البائع ميعرفهاش؟؟؟
دلوقى انا ان شاء الله ناوى اشترى سلاح تانى ( طبعا حى.. يعنى غالى "زبون محترم يعنى") و بعض مستلزمات
تفتكر ممكن افكر فى اسم "فتح الله" تانى؟؟؟؟؟
مع ان اكثر ذهابى الى محلات السلاح كان للصوت و الرش يعنى لو رحت للحى مرة رحت للرش 10
تفتكر ممكن افكر اشترى منك .... حتى لو اقل سعر؟؟
يعنى الزبون مش بسلاحه ... الزبون ممكن داخل يسئل عن علبة رش مصرى و هو يمتلك سلاحليك حى فى البيت
و داخل يسئل عن اسعارك او بضاعتك او معاملتك
فان لم تكن صريح معى عن بضاعة بجنية كيف أتمنك على 10 الاف؟؟؟؟؟
mosho غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس