غير مقروء 14-09-10, 12:44 AM   #1
مشرف
صياد متفاعل

الصورة الرمزية مشرف

مشرف مستواه غير معروف
افتراضي قصة هورب سمكه قشر بياض بالفيديو

السلام عليكم ورحمة الله

قصة هروب سمكه دى تبدا رابع يوم العيد روحت السلام ك العاده يعنى المهم الطعم اللى معايا خلص وواحد

صحبى طلع بياضه صغيره كان بيقول للسمكه طيب وانتى اعمل فيكى ايه اشيوكى ولا اعملك صنيه

قولت ليه لاء يا باشا لا تشويها ولا تعملها صنيه هاتها انا هعزم عليها شخص يعز عليه قالى مين

قولت ليه بس هات المهم خات منه البياضه وروحت مطعمها ف السناره بتاعتى عامل وش خمسين

ونازل بسن زيرو اربعه وطعمتها المهم كانت الحدفات مش شغاله وكان معايا عودين طعم صغرين كده

قولت اروح ع الجانبيه اشغل اسلى نفسى يمكن اطلع اى حاجه بدال ما هيا ناشفه اوى كده

وفعلا روحت ع الجانبيه وانا ع الجانبيه لقيت صحابى عمالين يندهو عليه ولقيت ف ناس كتيره ع الكوبرى

قولت بس شكلها لعبت روحت لقيت فعلا ف سمكه قشر ف العود بتاعى ومعايا واحد صحبى اسمو محمود

كان ماسك العود خات منو العود وهو فتح الموبايل بتاعو وصور الفيديو اللى انا انشاء الله هنزلو قريب بس

اجيب وصله للموبايل للجهاز عشان اوصلو ونزلنا ما علينا المهم انا كنت واقف فوق الكوبرى السمكه دى

كلت وراحت نزله تحت الكوبرى ولفت ع العمدان اللى تحت فضلت معها ما يقرب من ساعه لحد ما جبتها

تحتى بالضبط كل اللى شاف السمكه قال السمكه دى تلعب ليها لا تقل عن 30 كيلو المهم فعلا السمكه

كانت تقيله معايا ف العود وانا حاسس بيها وفضلت معها لحد ما جمعتها بس كانت فيه مشكله

ان كان فيه زلفه الخيط كان داخل فيه فكان متقل السناره جامد المهم محمود صحبى نده ع ناس من هناك

صيدين هما بس صيادين غطس عشان يغطسو ويجيبو لينا السمكه دى نزلو اربعه ف الاول اتنين وبعد كده

اتنين تانى ومجرد ما الراجل وصل عند السمكه راحت فكه والسن خش ف ايد الراجل صراحه يا جماعه

انا زعلت مش عشان السمكه راحت ابدا وربنا عشان السمكه دى كانت هتفرح المجموعه كلها

لان ف اليوم ده الصراحه كانت ناشفه معانا ع الاخر رجعت مكان ما كنت وفضلت شغال بالغماز

وانا شغال بالغماز ع اخر عود طعم طلعت شرايه صغيره اوى اد صباعك الصغير كده قولت بئا ليها انا هنزلك

الميه تانى عشان تفكى نفسك يلا ورينى شطرتك وانا بنزلها لقيت سمكه قشر تعملها بتاع كيلو تقريبا

راحت وكله الشرايه دى بس دى روحت مطلعها وانت كده الرحله وانشاء الله غدا او بعد غد راح انزل ليكم

الفيديو

مع تحيات مشرف

هذا رابط الفيديو

http://youtu.be/jE6o4HHgZXA

التعديل الأخير تم بواسطة مشرف ; 14-09-16 الساعة 02:32 AM سبب آخر: اضافة رابط الفيديو
مشرف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links