غير مقروء 12-11-21, 03:46 PM   #32
tarekabasy
عضو مميز جداً

الصورة الرمزية tarekabasy

tarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدى
افتراضي رد: انا خلاص برج من دماغى طار بسبب البندقيه دى

امبارح وانا ماشية يا سى السيد....وانا ماشية....امبارح.... الكرال دعانى.....و السوارس صدمتنى ههههههههههههههه

قبطانى العزيز........يصاب المؤمن رغم انفة ههههههههههه
انا بس محرج اقولك انى اصبح عندى رجل كنبة هههههههههههههههههههههههههههههههه
بس انا بصراحة جبتها جاهزة ومتوضبة بلمسات عادل عبدة كمان....
بينى وبينك طقت فدماغى اجيبها و جبتها الحمد لله.....هههههههههه...بعد ما كنت هرشق ف ويبلى اكلبس ونوريكا ويست ارشق فكرال هههههههه
عارف
هموت على روحى من الضحك اة والله
اصلى كنت هقولك ان ممكن ناس تشترى كلاب وولف....وناس تربى كلاب بلدى وانا قولت اهى الكرال كلبة بلدى الواحد مايقلقش عليها يعنى ممكن يصطاد بيها ولو راكب مركب يجدف بيها...ولو عاوز يلعب بيها تحطيب صعيدى شغال هههههههههه لكن سبب ضحكى هو انى لما حللتها بفكرة الكلبة البلدى ههههههه افتكرت موقف يموت من الضحك وخاص بالكلاب..........هضحكك انت واعضاء المنتدى

ليا صديق مدير بنك فى سوستية جنرال بعد الثورة على طوول كان ماشى فى الشارع واستوقفتة احدى اللجان الشعبية.....وكان فيها شخص عقلة خفيف شوية كان رابط كلب بلدى جربان وقعد يلففة حوالين العربية ويقولة شم شم ههههههههههههههههه .......

المهم انى بقا عندى كرال واللى هيفتح بقة على الكرال مش هيحصل كويس فاهمين.......ههههههههه دى الأميرة التركية...صاحبة العشق الممنوع...ههههه فاطمة...حريم السلطان.........هههه اية دة هو كل التركى ممسوك اداب ههههههههههه.

يالا بقا رابطة مالكى رجل الكنبة زادوا واحد....ههههههههه فاكر نكتة 21 21 21 21 21 21 21 واول ما خرموا عينة 22 22 22 22 22 ههههههههههههههههه

كل عام وانت بخير يا قبطان وربنا يديم عليك النعمة والصحة والسعادة...........واهو كرالك العارجة تغنيك عن سؤال اللئيم هههههههه

tarekabasy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس