غير مقروء 11-10-09, 07:34 PM   #77
ِAhmedAlaa2007
صياد قديم

المدينه: القاهرة
ِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ِAhmedAlaa2007 إرسال رسالة عبر Skype إلى ِAhmedAlaa2007
افتراضي رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)

مسدس عالي شكله وحش اتفق معاك خزنته 8 او 9 طلقات (( انا والدي حاطط 8 عشان الياي ما يضعفش اصله شايله مليان علي طول )) مسدس عقيم وتحس انه بدائي بس صناعة بلدي وافتخر رغم اني لم اتجاوز الخامسة عشرة بعد ولكن حاسس بعشرة بيني وبين المسدس رغم اني ما ضربتش بيه ولا طلقة (( اكيد يعني ده مسدس حي مش لعبة )) بس لما بفكه واركبه وانظفه بحس بمتعة غير عادية تحس انك راجل بجد .
اول مرة مسكت فيها المسدس ده راح بابا طبعا شايل الخرنة (( علي طول بعمل كده وعمري ما شيلته او شديت الاجزاء وهوا فيه الخزنة حتي لو فاضية بس نفسي اشوف السليد كاتش هههههه )) - نكمل الكلام اللي قبل القوسين - واشد الاحزاء من هنا ومش عارف اجيب اخرها (( اصل السلاح كان لسه جديد بشحمه والستوستة زيرو )) وكان شكلي ساعتها لا يوصف وخد عندك بقا تريقة من جميع الحهات بس فضلت واره لغاية ما عمرته وبعدها اتعلمت فكه بس احلي حاجة اني بعرف افكه حته حته بس ما بعرفش اركبة !!!!!!!!!!!!!!! ههههههههههههههههههههه
بس برده احلي مسدس بحبه ... ويظل هذا المسدس معشوقتي الوحيدة اللي طلعت بيها من الدنيا وعقبال المسدس بتاعي ان شاء الله غاز او صوت بس قعلا نفسي اجيب مسدس مش عشان المنزة والله انا بميل اكتر تجاه الغاز عشان المسائلة القانونية وعشان اتعلم عليه الرماية فياريت لو حد يعرف اسعار مسدسات الغاز وخصوصا الفالترو يبعتلي سعر معلش انا خرجت عن الموضوع
ِAhmedAlaa2007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس