![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
بسم الله الرحمن الرحيم
طبعا الكل متعود علي الجديد في المنتدي ان شاء الله انا عملت موضوع قبل كده عشان الاعضاء تحكم نوع المسابقه الي هتتعمل والاستطلاع نجح والنتائج بانت ان افضل بندقيه في المنتدي وان شاء الله الفايز فيها الاستاذ هشام سمير قال انه ليه عنده هديه محترمه ياريت يا جماعه الي عاوز يشترك في المسابقه ديه يرفع صوره البندقيه بتاعته مهما كان نوعها يعني انا هرفع الصيني بتاعتي ياريت محدش يتكسف من نوع البندقيه عادي كلها علي بعضها مسابقه وكمان تعارف وانا ان شاء الله هرفع صوره للبندقيه بتاعتي واسف جدا جدا يا جماعه علي التأخير |
|
|
|
![]() |
|
|