![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
عضو مميز جداً
|
عقبال مانشوف كدة فى مصر |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 1,504
معدل تقييم المستوى: 14 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ايه الحلاوه والجمال ده
__________________
وتقبل تحياتي لك |
|
|
|
|
|
#3 |
|
عضو مميز جداً
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد متقدم
|
كولد ستيل دي عملالي قهر والله
تحياتي على المشاركة الجميلة
__________________
ڵــۄ ڸــــ۾ ٱ ګــڻ ٱڹــا ڶـــۈڐڋټٴ ٵڼ ٱ ګــۄڼ ٱڹــا م/محمد عبد الرحيم غير متواجد حاليا بسبب الأمتحانات ادعولي بظهر الغيب انا وكل طلبة المسلمين 7 5 3 9 3 8 4 1 1 0 _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ 4 1 1 7 0 2 0 1 0 1 0
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
عضو مميز جداً
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 1,334
معدل تقييم المستوى: 42 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
تسلم علي المجهود الرائع ............وصدقني عمر ماهيكون في مصر حاجة زي كدة ولو بعد 100000000000000000000000000000000000000000000 سنة هههههه
__________________
Live for nothing or die for something the only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing مات فى الحى كلب فأسترحنا من عواه فخلف الملعون جرو فاق فى النبح أباه، احرار قومى يقتلون ويذبحون كالشياه وفئة من القوم تنبح وتبرر للجرو مبتغاه
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
عضو مميز جداً
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,322
معدل تقييم المستوى: 24 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اوعدنا يا رب
__________________
يا بخت الي طبعو النسيان
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Aug 2011
المشاركات: 194
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
موضوع جمييييييل. اوعدنا يا رب بس تيا cold steel دي صناعه ايه ؟
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
عضو مميز جداً
|
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,322
معدل تقييم المستوى: 24 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
دة بس من ذوقك يا باشا
__________________
يا بخت الي طبعو النسيان
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
صياد قديم
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه ツ |
|
|
|
|
|
#14 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره..مدينه نصر
المشاركات: 476
معدل تقييم المستوى: 47 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ههههههههههههههههههههه هناك بياخدو بالكبشه ياعم دي لو اتباعت في مصر هنشتري 1 بالعفيه كله عايز يكسب والي بيكسب بيكسب مبالغ ماهوله يعني جايبها مثلا ب60 جنيه من بره هيبيعها ب300 جنيه
قول هتعدي جمارك والكلام ده كله وكله كله هتخلص من بره علي 100 جنيه بالكتير هتتباع هنا ب300 200 مكسب 100 جنيه او 200 جنيه كتير برده الواحد مش هيقدر يشتري 1 بالعفيه والحاجه جميله وحلوه بس الي معاه بقي وتقبل مروري بس حجات روعه الصراحه شكرااا |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
عضو مميز جداً
|
اقتباس:
__________________
|
|
|
|
|
![]() |
|
|