الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها.

إضافة رد
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-04-12, 11:30 PM   #1
$$القناص$$
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: مدينة الشروق
المشاركات: 128
معدل تقييم المستوى: 6
$$القناص$$ مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى $$القناص$$
Unhappy هااااااااااااااام جداااااااااا

السلام عليكم



يا جماعة انا اشتريت سكوب بوشينال مقاس 3-7*20


اثناء التركيب علي بندقية ايجل بي 2 صيني



القاعدة بتاعته مش ركبت كانت عايزة توسع شوية


في واحد صاحبي نشف عليها كسرها

وانا من سا عتها زعلان

حد يقولي حل


وهل لو انا اشتريت قاعدة مسطرة هاتنفع ولا لا



وياريت الرد باسرع وقت
$$القناص$$ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-04-12, 11:52 PM   #2
hunter store
تاجر مسجل بالمنتديات
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 376
معدل تقييم المستوى: 11
hunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريق
افتراضي رد: هااااااااااااااام جداااااااااا

لاحول ولاقوة إلا بالله هو انت لحقت ياباشا وبعدين هى بتوسع حاجة بسيطة وبتركب على طول
لالااسف الاقاعدة المسطرة مش بتركب عليها خالص ومفيش قواعد بديلة غير لو حد عنده نفس التليسكوب بايظ ومش محتاج القواعد بتاعته
hunter store غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-04-13, 12:16 AM   #3
$$القناص$$
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: مدينة الشروق
المشاركات: 128
معدل تقييم المستوى: 6
$$القناص$$ مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى $$القناص$$
افتراضي رد: هااااااااااااااام جداااااااااا

يا جماعة لو حد عنده قاعدة يبقي يعرفني
$$القناص$$ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-04-13, 01:41 AM   #4
$$القناص$$
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: مدينة الشروق
المشاركات: 128
معدل تقييم المستوى: 6
$$القناص$$ مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى $$القناص$$
افتراضي رد: هااااااااااااااام جداااااااااا

يا جماعة حد يشاركني في المشكله دي
$$القناص$$ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-04-13, 03:18 AM   #5
well12m
Banned
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الهرم
المشاركات: 1,116
معدل تقييم المستوى: 0
well12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: هااااااااااااااام جداااااااااا

طب ما تلحمها
well12m غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-04-13, 03:20 AM   #6
ahmed yasser
ادمن صفحة المنتدى
 
الصورة الرمزية ahmed yasser
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: الزقازيق
المشاركات: 1,422
معدل تقييم المستوى: 30
ahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed yasser
افتراضي رد: هااااااااااااااام جداااااااااا

انا عندى قاعدتين بتوع سكوب يوماركس بس ماعرفش هينفعوا ولا لا
ahmed yasser غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-04-13, 03:52 AM   #7
$$القناص$$
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: مدينة الشروق
المشاركات: 128
معدل تقييم المستوى: 6
$$القناص$$ مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى $$القناص$$
افتراضي رد: هااااااااااااااام جداااااااااا

مش عارف هاتنفع تتلحم ولا لا
$$القناص$$ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-04-13, 11:42 AM   #8
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: هااااااااااااااام جداااااااااا

اخى العزيز بعد التحية.
للأسف هذه التليسكوبات القواعد بتاعتها قطرها 3/4 بوصة (19.05مم) وهذا المقاس من القواعد غير متوفر حتى فى الخارج لأن هذا النوع من التليسكوبات رخيص جدا فى الخارج ولايستحق ان يصنع له قطع غيار.
القواعد الحتة واحدة او المسطرة قطرها بوصة (25.40مم) ماتنفعش تركب على التليسكوبات الصغيرة دى.
الحل الوحيد هو اقتراح الشيخ كريم (كيمو بوص) أن يكون احد الاعضاء عنده تليسكوب بايظ وقواعده سليمة.
أتمنى لك التوفيق فى العثور على ماتريد.
تحياتى
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-04-13, 11:44 AM   #9
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: هااااااااااااااام جداااااااااا

ممكن تعمل واحدة عولة بدل الى اتكسرت

بالتوفيق
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-04-13, 03:25 PM   #10
$$القناص$$
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: مدينة الشروق
المشاركات: 128
معدل تقييم المستوى: 6
$$القناص$$ مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى $$القناص$$
افتراضي رد: هااااااااااااااام جداااااااااا

شكرا علي المرور
$$القناص$$ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-04-13, 06:18 PM   #11
$$القناص$$
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: مدينة الشروق
المشاركات: 128
معدل تقييم المستوى: 6
$$القناص$$ مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى $$القناص$$
افتراضي رد: هااااااااااااااام جداااااااااا

ممكن اي حل من الاعضاء للمشكله دي
$$القناص$$ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-04-13, 07:48 PM   #12
زيدان مصر
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية زيدان مصر
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: القاهرة _ الشرقية
المشاركات: 232
معدل تقييم المستوى: 7
زيدان مصر في بداية الطريقزيدان مصر في بداية الطريقزيدان مصر في بداية الطريقزيدان مصر في بداية الطريق
افتراضي رد: هااااااااااااااام جداااااااااا

السلام عليكم
انا عندى يا باشا تلسكوب بوشنال 4*20 صغير ( تقريبا قواعده ان شاء الله تنفع على بتاعك ) . بايظ.. قواعده معوجه سنه خده حالا يا باشا مجانا طبعا ... ابعتلى محمولك على الخاص لترتيب الميعاد ان شاء الله
زيدان مصر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-04-13, 09:01 PM   #13
$$القناص$$
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: مدينة الشروق
المشاركات: 128
معدل تقييم المستوى: 6
$$القناص$$ مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى $$القناص$$
افتراضي رد: هااااااااااااااام جداااااااااا

مشكور ياباشا


وده رقمي

01015374159
$$القناص$$ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
هااااااااااااااام جدااااااااا samy الورشة 0 11-12-12 12:34 PM
بعد اذن اداره المنتدي هااااااااااااااام جدااااااااا زيكوووو الموضوعات العامه 3 11-12-12 04:53 AM
هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااام جداااااااااا Ahmed914 ادوات الصيد الثقيله 16 11-09-23 12:50 AM
للبيع بحالة جيدة جداااااااااا Norica Marvic Gold ahmed abd el wahed البنادق الهوائيه 12 11-08-20 03:51 PM


الساعة الآن 01:16 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir