![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
Banned
تاريخ التسجيل: Mar 2013
المشاركات: 2
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ازيكم يا احلى اعضاء فى احلى منتدى
كنت عايز افادة منكم بالنسبة لو حد سافر قبل كدة هو فية واحد اتعرفت علية فى حتة شعبية وهى عين شمس بس الواد دة جدع جدا جدا وابن بلد فعلان ودايما لما بقابلة بيكون على قهوة المهم واحد قريبة قاعد فى الامارات وعندة بنزينة هناك واتصل بية من فترة ووعدة انة هيبعتلة يروح يشتغل فى البنزينة وفعلان بعتلة خلاص بس هو بقة صاحبى دة واقف على حجز تذكرة الطيارة والسوال بقة الى عايز اعرفة اية احسن خطوط يحجز عليها يعنى طيران الاتحاد ولا الخليجية ولا الخطوط الجوية القطرية ولا طيران الامارات ولا الخطوط الجوية المصرية بس بالنسبة للمصرية انا سمعت انها خطوط زبالة وفيها حشرات والاكل مثلا بيضة وحتة جبنة اسطنمبولى وشكرا على كدة ههههههههههههههه |
|
|
|
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| كل عام وأنتم جميعا بخير | mercury | الموضوعات العامه | 16 | 12-10-26 02:15 PM |
| إحترسوا جميعا | eagle1 | محدثات الصوت | 0 | 12-05-14 10:26 PM |
| وحشتـــــــــــــــــــــــــونى وعقبالكم جميعا | essam assem | الصيد العام | 60 | 11-06-15 11:29 PM |
| مر حبا جميعا | ماجد العبد الله | الصيد العام | 4 | 08-10-21 09:10 AM |