![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
مشرف قسم التسليح المصري و العالمي
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: شبرا مصر
المشاركات: 3,610
معدل تقييم المستوى: 276 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
أخبار دفع البحرية الامريكية من قوة الاسطول الخامس لسفينة الانزال الحربى لاهاد
وسفينة الدعم بأتجاة المياة المصرية فى اتجاة البحر الاحمر صحيح ......... ولكنها لن تدخل المياة المصرية ... ومؤكد هذه القوة فى وضعية استنفار لو حدث اى تطورات فى المشهد المصرى المؤكد ايضا ان هذه القوة لو صدر لها امر واتجهت واخترقت المياة الاقليمية المصرية فسوف تتعامل معها القوات المسلحة بكل حزم وغير مسموح لهما بذلك الا للعبور فقط عن طريق قناه السويس واى انتهاك لحرمه السياده البحريه المصريه ستقابل برد قاسى فورى ولكن هذا مستبعد |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ربك يستر ويعديها على خيررررر
__________________
![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المشاركات: 1,270
معدل تقييم المستوى: 91 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
مغيش حاجه روسيا معانا
__________________
ان خانتك قيم المبادئ فاحرص ان لا تخونك قيم الرجوله عايش في اكبر سجن بس من جوايا حر مهما راحت روح الفكره مش هتموت الحريه مش كلام الحرية طلعت اوهام كيرو
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
بلا روسيا بلا امريكا بلا بتنجااااااااااااان الله معنا فمن علينا |
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد متقدم
|
ايام الثوره 25
كان الاسطول السادس الامريكي برده علي مقربه من السواحل المصريه ولم يحدث شيئ دي مجرد خطوه احترازيه مش اكتر
__________________
احمد فتحي |
|
|
|
|
|
#6 |
|
صياد قديم
|
رجالة يعملو حاجة
__________________
المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه ツ |
|
|
|
|
|
#7 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,131
معدل تقييم المستوى: 80 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
كل ده عشان انا جبت الكرال امال لو جبت الخرطوشششش هيعملوا اية ولاد المفرقعة هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
مشرف قسم التسليح المصري و العالمي
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: شبرا مصر
المشاركات: 3,610
معدل تقييم المستوى: 276 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
انا فاهم بس قلت اقول الموضوع عشان الحوارات والقيل والقال الموضوع يتجاب من اساسه والقطع البحريه دي وعن ثقه هتلاقي متوجهلها مدفعيه ساحليه وصواريخ بالستيه وكام طياره وهتلاقي روسيا بعتت مدمرتين علي كام حامله احتياطي وحصل فعلا كبيرهم يلعبوا في الحاره
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
مشرف قسم التسليح المصري و العالمي
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: شبرا مصر
المشاركات: 3,610
معدل تقييم المستوى: 276 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
بدا الأسطول الروسي فى التحرك خارج المياة الإقليمية للبحر الأبيض المتوسط بالقرب من شواطئ ليبيا لحماية مصر في حالة هجوم أو تدخل الإسطول السادس الأمريكي.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,131
معدل تقييم المستوى: 80 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
يا نهار ازرق يا جدعان ده الكلام بجد بقى ربنا يسترها
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
علي الرغم من اني معارض للمشير السيسي .............. ولكن
اذا كانت تلك القطع البحرية الامريكية تتحرك فعلا تجاه مصر بسبب ما فعلة السيسي من تنحية محمد مرسي عن الرئاسة اعتقد انه فخ للايقاع بمصر وبجيشها فانا اعلنها صراحة انني ساقف مع الجيش متطوعا بين صفوفة اذا لزم الامر ذلك دفاعا عن بلدي وعن جيشي قلبا وقالبا واذا كنت يوما ادافع عن محمد مرسي كرمز للدولة وكرئيس فأولا الان بي ان ادافع عن بلدي دون رموز فهي الاكبر والاغلي من كل شيئ مهما كان عاااااااااااااشت مصر ............ وعااااااااااش جيش مصر |
|
|
|
|
|
#13 |
|
مشرف قسم التسليح المصري و العالمي
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: شبرا مصر
المشاركات: 3,610
معدل تقييم المستوى: 276 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
الرساله لكم جيش تفخرون بيه ولا يهمه امريكا ولا غيرها ورساله لامريكا نحن لا نخاف نحن الجيش المصري
=========================== عــــــــاااااجل ...الطــائرات الحربية للقوات المسلحة تحــلق فوق الســـفن الأمريكية و رســــالة عــاجلة للشعب المصري السياده المصريه مؤمنه ضدد اى عدو أي كان اسمه وقوته .. الامر بالتعامل الفورى مع أى هدف معادى يقوم سلاح البحريه المصرى بمراقبه السفن الامريكيه ونؤكد ان السفينتان متواجدتان بالقرب من خليج العقبة فى البحر الامر ولم يدخلا المياه الاقليميه المصريه وغير مسموح لهما بذلك الا للعبور فقط عن طريق قناه السويس واى انتهاك لحرمه السياده البحريه المصريه ستقابل برد قاسى فورى المسموح لهما 12 ميل بحرى بعيد عن الشواطىء المصريه |
|
|
|
|
|
#14 |
|
مشرف قسم التسليح المصري و العالمي
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: شبرا مصر
المشاركات: 3,610
معدل تقييم المستوى: 276 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
مصادر أمريكية: أوباما غاضب من تجاهل السيسي .. و2600 مارينز في البحر الأحمر للسيطرة على قناة السويس
ابو ام اوباما على ابو ام الجيش الامريكى مارينز على نفسه دول ميعرفوش الجيش المصرى ولا ايه |
|
|
|
![]() |
|
|