الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-02-13, 09:44 PM   #1
TheLegnedkiller
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية TheLegnedkiller
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المدينه: ارض الله الواسعه
المشاركات: 3,918
معدل تقييم المستوى: 86
TheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى TheLegnedkiller
افتراضي انا شكلي خبطت في الحلل

معلشي والله يا جماعه بس انا عاوز احكي لاي حد بس انا بالامانه ملقتشي اكتر من الاعضاء هنا برتاح معاهم اكتر

حوار صاحبي الي اتخبط من ناس وهو دلوقتي في المستشفي بقاله 4 شهور

ودلوقتي بقي عنده ضمور في المخ وربنا معاه

المهم : وانا ماشي انا وصاحبي انهرده لاقيت واحد من العيال الي كان معاه ساعه الحدثه بس اول مره كان يظهر من 3 شهور

طبعا انا عملت زي الاسد الي اول مره يشوف فريسه وقمت جاري عليه ورفعت عليه الطبنجه الي معايا

طبعا هيا صوت (بريتا 84) بس الولا افتكرها حي وقمت ضاربه قلمين لحد لما الولا عرف ان الله حق

وقمت مسجله علي موبايلي انه كان معاهم وقالي علي الاسامي الي كانت معاه ساعه الحادثه

بس انا لما سألت واحد صاحبي لسه في الحقوق قالي بله واشرب ميته التسجيل ده

لانه لازم يكون ب اذن نيابه

وكمان ابو الولا ده مستشار قانوني يعني طبعا اي محضر هيتعمل هيتقطع

كوسه بقي

انا بالامانه عاوز اعرف الي عملته ده صح ولا غلط

ولو غلط اعمل ايه

منتظر اراء الجميع

معلشي هو ده مش موضوع يتكتب بس معلشي استحملوني شويه

واسف علي التطويل
__________________
TheLegnedkiller غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-02-13, 09:59 PM   #2
هاوى بس غاوى
صياد قديم
 
الصورة الرمزية هاوى بس غاوى
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المدينه: دمياط و بورسعيد
المشاركات: 1,170
معدل تقييم المستوى: 99
هاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي Re: انا شكلي خبطت في الحلل

ان شاء الله ربنا هيرجع الحق لاصحابه
__________________
لا اله الا الله سيدنا محمد رسول الله
هاوى بس غاوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-02-14, 07:43 AM   #3
TheLegnedkiller
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية TheLegnedkiller
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المدينه: ارض الله الواسعه
المشاركات: 3,918
معدل تقييم المستوى: 86
TheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى TheLegnedkiller
افتراضي رد: انا شكلي خبطت في الحلل

ان شاء الله
__________________
TheLegnedkiller غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-02-14, 08:56 AM   #4
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: انا شكلي خبطت في الحلل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thelegnedkiller مشاهدة المشاركة
معلشي والله يا جماعه بس انا عاوز احكي لاي حد بس انا بالامانه ملقتشي اكتر من الاعضاء هنا برتاح معاهم اكتر

حوار صاحبي الي اتخبط من ناس وهو دلوقتي في المستشفي بقاله 4 شهور

ودلوقتي بقي عنده ضمور في المخ وربنا معاه

المهم : وانا ماشي انا وصاحبي انهرده لاقيت واحد من العيال الي كان معاه ساعه الحدثه بس اول مره كان يظهر من 3 شهور

طبعا انا عملت زي الاسد الي اول مره يشوف فريسه وقمت جاري عليه ورفعت عليه الطبنجه الي معايا

طبعا هيا صوت (بريتا 84) بس الولا افتكرها حي وقمت ضاربه قلمين لحد لما الولا عرف ان الله حق

وقمت مسجله علي موبايلي انه كان معاهم وقالي علي الاسامي الي كانت معاه ساعه الحادثه

بس انا لما سألت واحد صاحبي لسه في الحقوق قالي بله واشرب ميته التسجيل ده

لانه لازم يكون ب اذن نيابه

وكمان ابو الولا ده مستشار قانوني يعني طبعا اي محضر هيتعمل هيتقطع

كوسه بقي

انا بالامانه عاوز اعرف الي عملته ده صح ولا غلط

ولو غلط اعمل ايه

منتظر اراء الجميع

معلشي هو ده مش موضوع يتكتب بس معلشي استحملوني شويه

واسف علي التطويل
صاحبك اللى فى الحقوق عنده حق فى كلامه بل ويمكن يكون دليل ادانه ضدك قانونا.
من حكايتك كده انت اخذت اعتراف من الولد تحت التهديد.
استعملت مسدس صوت فى الترويع لهذا الولد وده احد الاسباب اللى يمكن يتعمل بيها قضية لمسدس الصوت.
لو والد الولد ده مستشار قانونى زى ما بتقول وأبنه حكاله على اللى حصل ممكن يعمل محضر ضدك.

الصح لو الولد ده شاهد عيان زى ماحضرتك بتقول على الواقعة. يكتب ده فى محضر والنيابة تأمر بالبحث عنه واحضاره لأخذ أقواله.
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-02-14, 12:55 PM   #5
Angel of Death
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية Angel of Death
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الكلية الجوية بيتي و عنواني
المشاركات: 753
معدل تقييم المستوى: 18
Angel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر MSN إلى Angel of Death إرسال رسالة عبر Skype إلى Angel of Death
افتراضي رد: انا شكلي خبطت في الحلل

أنا في كلية حقوق و عاوز أخد فرصة أشرح لحضرتك..
ال‘تراف ده فعلا ملوش أي لازمة لأنه مش بإذن نيابة أو مش قدام النيابة.. يعني حتي لو ظابط شرطة خد منك إعنراف و لا له أي 30 لازمة.. لأن أي أقوال ببتاخد لازم قدام النيابة و توقع علي الأقوال كمان.
ثانا, ده كام تحت تهديد سلاح يعني غلط قي غلط.
ثالثا, ديه في ترويع مواطنين بسلاح صوت.. يعني ابوه الراجل لو إتحكاله اللي حصل ممكن يعمل محضر عليك إنت و تروح فيها إنت....
__________________
الكلية الجوية بيتي و عنواني


عندما ترى طائرات العدو تسقط كالمطر
وصواريخ تطلق بدقة فائقة
و مهارة فريدة نادرا ما تري في القتال و المناورة
3> فأعلم أن نسور الجو يقاتلون 3>
******************************************
" القوات الجوية المصرية "





عشقي هو الطيران

بيتي هو السحاب

إلى العلا في سبيل المجد

تحيا قواتنا المسلحة درع الوطن و الشعب
فذلك الجند خير أجناد الأرض


تحياتي لكل أفراد قواتنا المسلحة,
محمد قطب الدكاماوي
Angel of Death غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-02-14, 01:14 PM   #6
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: αℓєχαη∂яια
المشاركات: 3,251
معدل تقييم المستوى: 231
ĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ĴΘĶЄЯ
افتراضي رد: انا شكلي خبطت في الحلل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 مشاهدة المشاركة
صاحبك اللى فى الحقوق عنده حق فى كلامه بل ويمكن يكون دليل ادانه ضدك قانونا.
من حكايتك كده انت اخذت اعتراف من الولد تحت التهديد.
استعملت مسدس صوت فى الترويع لهذا الولد وده احد الاسباب اللى يمكن يتعمل بيها قضية لمسدس الصوت.
لو والد الولد ده مستشار قانونى زى ما بتقول وأبنه حكاله على اللى حصل ممكن يعمل محضر ضدك.

الصح لو الولد ده شاهد عيان زى ماحضرتك بتقول على الواقعة. يكتب ده فى محضر والنيابة تأمر بالبحث عنه واحضاره لأخذ أقواله.
+++++++++++1
__________________

المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه
ĴΘĶЄЯ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-02-14, 02:39 PM   #7
dr.mohamed
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المدينه: جمهورية مصر العربية
المشاركات: 244
معدل تقييم المستوى: 10
dr.mohamed في بداية الطريقdr.mohamed في بداية الطريقdr.mohamed في بداية الطريقdr.mohamed في بداية الطريقdr.mohamed في بداية الطريقdr.mohamed في بداية الطريقdr.mohamed في بداية الطريقdr.mohamed في بداية الطريقdr.mohamed في بداية الطريقdr.mohamed في بداية الطريقdr.mohamed في بداية الطريق
افتراضي رد: انا شكلي خبطت في الحلل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thelegnedkiller مشاهدة المشاركة
معلشي والله يا جماعه بس انا عاوز احكي لاي حد بس انا بالامانه ملقتشي اكتر من الاعضاء هنا برتاح معاهم اكتر

حوار صاحبي الي اتخبط من ناس وهو دلوقتي في المستشفي بقاله 4 شهور

ودلوقتي بقي عنده ضمور في المخ وربنا معاه

المهم : وانا ماشي انا وصاحبي انهرده لاقيت واحد من العيال الي كان معاه ساعه الحدثه بس اول مره كان يظهر من 3 شهور

طبعا انا عملت زي الاسد الي اول مره يشوف فريسه وقمت جاري عليه ورفعت عليه الطبنجه الي معايا

طبعا هيا صوت (بريتا 84) بس الولا افتكرها حي وقمت ضاربه قلمين لحد لما الولا عرف ان الله حق

وقمت مسجله علي موبايلي انه كان معاهم وقالي علي الاسامي الي كانت معاه ساعه الحادثه

بس انا لما سألت واحد صاحبي لسه في الحقوق قالي بله واشرب ميته التسجيل ده

لانه لازم يكون ب اذن نيابه

وكمان ابو الولا ده مستشار قانوني يعني طبعا اي محضر هيتعمل هيتقطع

كوسه بقي

انا بالامانه عاوز اعرف الي عملته ده صح ولا غلط

ولو غلط اعمل ايه

منتظر اراء الجميع

معلشي هو ده مش موضوع يتكتب بس معلشي استحملوني شويه

واسف علي التطويل
بسم الله الرحمن الرحيم
اللى حضرتك عملته دا من حبك لصديقك ودا شىء احييك عليه ولكنه قانونا
1- استيقاف مواطن دون مبرر قانونى يبيح ذلك وغير احوال التلبس وهو غير قانونى حتى لو قام به رجل شرطة طالما ان اسم هذا الشخص لم يدرج فى محضر رسمى باتهام صريح وصحيح .
2- تعدى على مواطن بالضرب ودى جنحة .
3-قبض على مواطن دون مبرر قانونى ودون اذن من السلطة القضائية وتحت تهديد السلاح واكراه على انتزاع اعتراف تحت ضغك الاكراه المادى والمعنوى وهذا امر مجرم ودى جناية .
4- لاقيمة لهذا الاعتراف قانونا طالما لم يتم التسجيل بإذن من الجهات القضائية المختصة .
5- تعمل ايه حضرتك تدى لوالد صديقك اسماء اللى اعتدوا على ابنه وصورة اللى انت شوفته وعنوانه ان توصلت اليه وهو اللى يتوجه بتلك المعلومات وليس الفيديو لرئيس المباحث أو لوكيل النائب العام المختص بالتحقيق فى القضية حتى يتم ضبط المعتدين بشكل قانونى صحييح وميفلتوش من العقاب وحق صاحبك يروح
واخيرا ربنا يشفى صديقك ومعلش تمالك اعصابك عند الغضب
وارجو ان اكون افدت حضرتك
__________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ربنا آتنا فى الدنيا حسنة وفى الاخرة حسنة
وقنا عذاب النار
dr.mohamed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-02-14, 03:27 PM   #8
TheLegnedkiller
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية TheLegnedkiller
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المدينه: ارض الله الواسعه
المشاركات: 3,918
معدل تقييم المستوى: 86
TheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى TheLegnedkiller
افتراضي رد: انا شكلي خبطت في الحلل

اولا الف شكر لكل من رد علي موضوعي ده

وانا ان شاء الله هروح للمحامي واخليه يجيب اذن من النيابه ونشوف الموضوع ده
__________________
TheLegnedkiller غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-02-14, 08:55 PM   #9
محمد مكاوى
خبير محدثات الصوت

اوسمتي

 
الصورة الرمزية محمد مكاوى
 
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المدينه: المهندسين
المشاركات: 2,028
معدل تقييم المستوى: 205
محمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى محمد مكاوى
افتراضي رد: انا شكلي خبطت في الحلل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thelegnedkiller مشاهدة المشاركة
اولا الف شكر لكل من رد علي موضوعي ده

وانا ان شاء الله هروح للمحامي واخليه يجيب اذن من النيابه ونشوف الموضوع ده
ربنا معاك و من الناحية الانسانية الى انتا عملتة دة انتا راااااااااجل طبعأ
بس للأسف من الناحية القانونية غلأط
و مثل السادة الاعضاء الكرام نصحوك اكيد استاز عادل و الاخارين مختصين و يعلمو موقفك القانونى اكثر منى

اتمنى من الله ان يشفى صديقق
و ان يكرمك و يحفظك بأن الله
استعين بالله و لأ يمكن يتركك ابدأ ان الله كريم رحيم

التعديل الأخير تم بواسطة محمد مكاوى ; 13-02-15 الساعة 02:37 AM
محمد مكاوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-02-15, 12:31 AM   #10
TheLegnedkiller
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية TheLegnedkiller
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المدينه: ارض الله الواسعه
المشاركات: 3,918
معدل تقييم المستوى: 86
TheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى TheLegnedkiller
افتراضي رد: انا شكلي خبطت في الحلل

والله العظيم انا الي خلاني اعمل كده في الولا اني انا مقدرتش اتحكم في اعصابي من كتر الغيظ من العيال ديه

وانا لو قابلته تاني والله لهعمل اكتر من كده كمان

وانا كلمت واحد صاحبي حقوق قالي مش هينفع تاخد منهم لا حق ولا باطل لان ابوه مستشار ووسطته كبيره كمان
__________________
TheLegnedkiller غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
شكلي لبست TheLegnedkiller محدثات الصوت 9 12-10-02 12:39 PM
الطلقة خزلتني و شكلي كان وحش _SAIKO_ محدثات الصوت 18 12-09-20 04:42 PM
شكلي ادبست mohd_wafik بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 10 11-09-06 11:11 PM
شكلي كده هانفع :) embo الصيد العام 13 10-10-03 05:04 AM


الساعة الآن 04:46 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir