الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-03-27, 02:22 PM   #1
mody_kamal
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره..مدينه نصر
المشاركات: 476
معدل تقييم المستوى: 47
mody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر به
افتراضي مطلوب خدمه من اي حد اتعامل مع موقع امازون واشتري من عليه جزاكم الله خير

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته


مطلوب خدمه من اي حد اتعامل ع موقع امازون قبل كده واشتري منه حاجه لاني عايز اجيب حاجه
__________________
لا الـــــــــــــــه الا انــــــــــت ســـــــــبحانـــك انــــــي كــــنت من الظالـمين

الــــــي هيقيمني هـا... والـــــي مش هيقيمني هـا...

التعديل الأخير تم بواسطة Angel ; 13-03-27 الساعة 02:31 PM
mody_kamal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-03-27, 02:32 PM   #2
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: مطلوب خدمه من اي حد اتعامل مع موقع امازون واشتري من عليه جزاكم الله خير

تم التعديل لحذف لينك الفيس يا فندم ممنوع اضافة لينكات مواقع اتصال اجتماعى

لو فى اى استفسار بخصوص مواقع البيع الالكترونى انا تحت امرك
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-03-27, 02:38 PM   #3
big man
صياد قديم
 
الصورة الرمزية big man
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: تحت الارض
المشاركات: 1,854
معدل تقييم المستوى: 64
big man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: مطلوب خدمه من اي حد اتعامل مع موقع امازون واشتري من عليه جزاكم الله خير

اعتقد ان امازون مبيرضاش يبيع حاجة لمصر
__________________

القوة الحقيقية في العقل وليس في العضلات
big man غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-03-27, 02:40 PM   #4
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: مطلوب خدمه من اي حد اتعامل مع موقع امازون واشتري من عليه جزاكم الله خير

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة big man مشاهدة المشاركة
اعتقد ان امازون مبيرضاش يبيع حاجة لمصر
الشحن بيبقى عن طريق خدمة اسمها شوب ان شيب
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-03-27, 02:55 PM   #5
mody_kamal
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره..مدينه نصر
المشاركات: 476
معدل تقييم المستوى: 47
mody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر به
افتراضي رد: مطلوب خدمه من اي حد اتعامل مع موقع امازون واشتري من عليه جزاكم الله خير

ماشي يا انجيل باشا معلش انا متأسف
__________________
لا الـــــــــــــــه الا انــــــــــت ســـــــــبحانـــك انــــــي كــــنت من الظالـمين

الــــــي هيقيمني هـا... والـــــي مش هيقيمني هـا...
mody_kamal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-03-27, 03:25 PM   #6
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: مطلوب خدمه من اي حد اتعامل مع موقع امازون واشتري من عليه جزاكم الله خير

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mody_kamal مشاهدة المشاركة
ماشي يا انجيل باشا معلش انا متأسف
قولى بقة يا فندم استفسارك بخصوص اية و انا عينيا الاتنين ليك
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-03-27, 04:51 PM   #7
omarara
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية omarara
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: 6 أكتوبر
المشاركات: 624
معدل تقييم المستوى: 45
omarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر بهomarara عضو نفتخر به
افتراضي رد: مطلوب خدمه من اي حد اتعامل مع موقع امازون واشتري من عليه جزاكم الله خير

عندك حلين ياباشا
1) انك تمشى فى الموضوع بنفسك وتستخدم خدمة Shop and Ship وديه خدمة مجانيه من شركات الشحن ولكن الشحن بقى مش مجانى بيدوك عنوان بره فى امريكا او بريطانيا انت اللى بتختار وبيوصلك الحاجات عليه وبعدين شركة الشحن بتبعتلك مصر وبتعيش بقى فى قصة الجمارك والتخليص الجمركى
2) انك تريح دماغك فى سبيل فلوس وتروح لخدمة "ادفعلى" اعمل عليها سيرش على جوجل هيطلعلك الموقع بتاعه واستخدم الاله الحاسبة بتاعتهم وشوف هتدفع كام كله وهم بيخلصوا الجمارك والضرايب وكل حاجة
omarara غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-03-27, 07:40 PM   #8
mody_kamal
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره..مدينه نصر
المشاركات: 476
معدل تقييم المستوى: 47
mody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر به
افتراضي رد: مطلوب خدمه من اي حد اتعامل مع موقع امازون واشتري من عليه جزاكم الله خير

الحاجه الي عايزها هيا اداه منزليه لوالدتي سعرها ع الموقع اقل النصف عن ما معروضه في مصر

هيا دي

__________________
لا الـــــــــــــــه الا انــــــــــت ســـــــــبحانـــك انــــــي كــــنت من الظالـمين

الــــــي هيقيمني هـا... والـــــي مش هيقيمني هـا...
mody_kamal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-03-27, 08:07 PM   #9
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: مطلوب خدمه من اي حد اتعامل مع موقع امازون واشتري من عليه جزاكم الله خير

حضرتك اقراء الموضوع دى كويس و هتستفاد منة جداا فى الموضوع دة

http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=23258
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-03-27, 09:02 PM   #10
mody_kamal
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره..مدينه نصر
المشاركات: 476
معدل تقييم المستوى: 47
mody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر به
افتراضي رد: مطلوب خدمه من اي حد اتعامل مع موقع امازون واشتري من عليه جزاكم الله خير

الف شكر ياشباب انا حسبتها ع موقع ادفعلي لاقيته هياخد 7ونص دولار ع كل نص كيلو وهيا هتعملها حوالي 2 كيلو او اكتر وغير الاجزاء الي معاها 4 كلمت سيتروس القناه الي بيجي عليها لاقيت السعر مقارب ومعاها 7 اجزاء معاها لقيت الفرق حوالي 70 جنيه ده غير وزنها الي معرفوش لسه يعني ممكن تخش في 3 كيلو وكل ده بيعد عليا حسبتها ع 2 كيلو بقيت ب600جنيه وب4 اجزاء بس الف شكر خلاص وصلتلها
__________________
لا الـــــــــــــــه الا انــــــــــت ســـــــــبحانـــك انــــــي كــــنت من الظالـمين

الــــــي هيقيمني هـا... والـــــي مش هيقيمني هـا...
mody_kamal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-03-27, 09:14 PM   #11
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: مطلوب خدمه من اي حد اتعامل مع موقع امازون واشتري من عليه جزاكم الله خير

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mody_kamal مشاهدة المشاركة
الف شكر ياشباب انا حسبتها ع موقع ادفعلي لاقيته هياخد 7ونص دولار ع كل نص كيلو وهيا هتعملها حوالي 2 كيلو او اكتر وغير الاجزاء الي معاها 4 كلمت سيتروس القناه الي بيجي عليها لاقيت السعر مقارب ومعاها 7 اجزاء معاها لقيت الفرق حوالي 70 جنيه ده غير وزنها الي معرفوش لسه يعني ممكن تخش في 3 كيلو وكل ده بيعد عليا حسبتها ع 2 كيلو بقيت ب600جنيه وب4 اجزاء بس الف شكر خلاص وصلتلها
بالتوفيق ان شاء الله
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-03-27, 09:28 PM   #12
big man
صياد قديم
 
الصورة الرمزية big man
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: تحت الارض
المشاركات: 1,854
معدل تقييم المستوى: 64
big man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: مطلوب خدمه من اي حد اتعامل مع موقع امازون واشتري من عليه جزاكم الله خير

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarara مشاهدة المشاركة
عندك حلين ياباشا
1) انك تمشى فى الموضوع بنفسك وتستخدم خدمة shop and ship وديه خدمة مجانيه من شركات الشحن ولكن الشحن بقى مش مجانى بيدوك عنوان بره فى امريكا او بريطانيا انت اللى بتختار وبيوصلك الحاجات عليه وبعدين شركة الشحن بتبعتلك مصر وبتعيش بقى فى قصة الجمارك والتخليص الجمركى
2) انك تريح دماغك فى سبيل فلوس وتروح لخدمة "ادفعلى" اعمل عليها سيرش على جوجل هيطلعلك الموقع بتاعه واستخدم الاله الحاسبة بتاعتهم وشوف هتدفع كام كله وهم بيخلصوا الجمارك والضرايب وكل حاجة
طيب الحل التاني دة ممكن ينفع مع البنادق ؟
__________________

القوة الحقيقية في العقل وليس في العضلات
big man غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-03-27, 09:34 PM   #13
mody_kamal
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره..مدينه نصر
المشاركات: 476
معدل تقييم المستوى: 47
mody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر به
افتراضي رد: مطلوب خدمه من اي حد اتعامل مع موقع امازون واشتري من عليه جزاكم الله خير

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة big man مشاهدة المشاركة
طيب الحل التاني دة ممكن ينفع مع البنادق ؟
ولا اي حاجه تنفع مع البنادق ريح نفسك يا باشا ولا تتعب دماغك واعصابك :]
__________________
لا الـــــــــــــــه الا انــــــــــت ســـــــــبحانـــك انــــــي كــــنت من الظالـمين

الــــــي هيقيمني هـا... والـــــي مش هيقيمني هـا...
mody_kamal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-03-27, 09:48 PM   #14
big man
صياد قديم
 
الصورة الرمزية big man
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: تحت الارض
المشاركات: 1,854
معدل تقييم المستوى: 64
big man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: مطلوب خدمه من اي حد اتعامل مع موقع امازون واشتري من عليه جزاكم الله خير

طيب ممكن البندقية تتفكك نصفين الدبشك والحديد ويتحط فوقيهم اغراض كتيرة ومش هيبانو على الاكس راي في المطار
__________________

القوة الحقيقية في العقل وليس في العضلات
big man غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-03-27, 09:52 PM   #15
mody_kamal
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره..مدينه نصر
المشاركات: 476
معدل تقييم المستوى: 47
mody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر به
افتراضي رد: مطلوب خدمه من اي حد اتعامل مع موقع امازون واشتري من عليه جزاكم الله خير

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة big man مشاهدة المشاركة
طيب ممكن البندقية تتفكك نصفين الدبشك والحديد ويتحط فوقيهم اغراض كتيرة ومش هيبانو على الاكس راي في المطار
ممكن بس متدخلش الدبشك وتكون جايب اغراض استانلس وحجات منزليه كتيره فيها حديد

والطريقه دي لازم بنفسك الي تعملها تكون مسافر بس فيها مخاطره برده
__________________
لا الـــــــــــــــه الا انــــــــــت ســـــــــبحانـــك انــــــي كــــنت من الظالـمين

الــــــي هيقيمني هـا... والـــــي مش هيقيمني هـا...
mody_kamal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-03-27, 10:25 PM   #16
elmasrey123
صياد قديم

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431
elmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: مطلوب خدمه من اي حد اتعامل مع موقع امازون واشتري من عليه جزاكم الله خير

اوعى تجيب بندقية شحن خالص اسمع كلامى انا مجرب خدنى عبرة وممكن تشوف موضوعى
http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=38333
اما لو عايز تشترى اى حاجة تانية من على النت وتوصلك لحد البيت انا هديلك تليفون واحد من اسكندرية اسمه الاستاذ حسن راجل سكره اتعاملت معاه كذا مره حتى كان هو الى مخلصلى التابلتات الى كنت ببيعها بص ده بتبعتله اللينك بتاع المنتج وهوالكميه وهو بيقولك تكلفك كام لحد باب بيتك هو بيحسب كله هو اصلا عنده مكتب تخليص جمركى وشغال فى الشغل ده ولو عايز تتاكد اكتب فى جوجل اشترى الى انته عايزه من امريكا وادخل على المدونه بتاعته راجل سكرة والله انا اتعاملت معاه كتيرر
__________________
elmasrey123 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-03-27, 10:25 PM   #17
big man
صياد قديم
 
الصورة الرمزية big man
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: تحت الارض
المشاركات: 1,854
معدل تقييم المستوى: 64
big man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: مطلوب خدمه من اي حد اتعامل مع موقع امازون واشتري من عليه جزاكم الله خير

ممكن نحط مثلا حلتين استانلس فوق الدبشك ومش هيبان فكرة بردة ومنتظر راي باقي الاعضاء
__________________

القوة الحقيقية في العقل وليس في العضلات
big man غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الشراء من موقع امازون Egyptian_Destroyer الصيد العام 20 12-06-11 06:51 AM
استفسار بخصوص موقع امازون caboman الموضوعات العامه 2 12-05-17 12:21 PM
جزاكم الله خيرا ممكن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ kokohonda ادوات الصيد الثقيله 0 11-05-10 06:54 AM
استفسار عن نوع بارودة جزاكم الله خيرا محمد شاهين بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 4 10-06-22 09:25 AM
مساعدة في نوعية سكوب جزاكم الله دور الوسط بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 5 10-05-10 03:55 PM


الساعة الآن 11:38 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir