![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
اضحك" لما تحط إيدك ف جيبك ومتلاقيش غير 2 جنيه مغسولين .... كويس إن مامتك سابتهملك ف البنطلون
"اضحك" لما تبقي ماشي مضايق اوي والمطره تغرقك .. ربنا بيفتحلك باب السما علشان تدعيله .. بيفكرك بيه "اضحك" لما تحب حد جدآ و فجأة يسيبك و يمشي .... كفاية إنك خسارة فيه "اضحك" لما حد يستندل معاك ..... قوله بضحكتك طظ "اضحك" لما تبص ف ورقة الإمتحان ومتعرفش تحل.... عشان لو ظهرت النتيجة ونجحت هتضحك إن جت معاك كده .. ولو شيلت المادة هتضحك إنك خدت فرصة تانية تعلم نفسك "اضحك" لو رجليك فقفقت من كتر اللف ع الشغل ... كفاية إنك شميت هوا الشارع "اضحك" لما تشتري بطيخه وتطلع قرعة ..... مش أحسن ما كان اشتراها واحد غلبان ومبيشوفهاش غير م السنة للسنة "اضحك" لما فجأة كده تتعب اوي...أكيد هيظهر علي موبايلك إسم حد كان واحشك "اضحك" لما تحس إنك لوحدك...وخليك واثق إن في حد ف الجانب الأخر من العالم بيشاورلك وبيقولك استناني اضحك ... تعرف تضحك ? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() اضحك ياض منك ليييييييييييييييييييييييييه ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 1,385
معدل تقييم المستوى: 18 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
لحد امتي هنفضل نضحك.......؟
__________________
eng.farouk اشهد الا اله إلا الله و ان محمد رسول الله سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم |
|
|
|
|
|
#3 |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
يعني مده متزدتشي ومتقلشي عن شويه
تلحق يعني مش هتتأخر ان شاء الله |
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المشاركات: 324
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() ![]() ![]() |
اضحك لو وقعت من على السلم وقول الحمد لله ونزلت بسرعه ههههههههههههههههه
ياراجل هو احنا نافعين فى حاجه غير الضحك |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
اقتباس:
وديه اهم حاجه في شعب مصر |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
قنـــاص من الدرجه الاولى
|
اقتباس:
دا ايه التفائل ده كله ياباشا
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
اداري
تاريخ التسجيل: Jun 2013
المشاركات: 255
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
حاضر
هههههههههههههههههههههههههههههههههه اى خدمه يا لجند باشا ضخكت اهووو |
|
|
|
|
|
#8 |
|
مشرف قسم الصيد البرى
|
ايه قنبله التفاؤل الي انفجرت في النتدى دي ؟
جالك منين التفاؤل دا كله ؟ قوللي بس يا رب يا عم تفضل كده علطول و متغيرش رايك بعدين
__________________
لئن فغر الخطر فاه ، فأدخل رأسك فيه .. لئن غزا الخطر قلبك ، فأغز قلبه .. لئن جرى الخطر ، خلفك فلتتوقف .. انتظره .. |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|