الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها.

إضافة رد
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-10-28, 06:57 PM   #1
دكتور عابدينوف
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 698
معدل تقييم المستوى: 33
دكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدى
افتراضي هاى باور

ام بندقيتى الى ففلقتكم بيها
قبل ما اشترى الكرال عرفت انها هاى باور وارتدادها عهالى والكلام دا كله قلت هحتاج اسبوع مثلا على ماعرف اضرب من غير ماسند عالحيطة عشان ماقعش
قلت هلاقى كلاشنكوف فايدى
طبعا اتفاجئت مفيش تقريبا اى رد فعل ..لدرجة قلت لما اشوف قوتها ضربت على ازاز من على بعد بتاع 50 متر كدا يادوب سمعتها وهى بتخبط فيه
وماحدش يسالنى دا ازاز ايه هههههههه مش موضوعنا
انا لما بضرب على خشب من الى هو بتا مولة السرير دا على مسافة 10 متر تقريبن بتدخل الرشة كلها بالظبط
هل كل دا الطبيعى ؟؟
ما اقصى هدف مؤثر للبندقية دى ؟؟
اى نصايح من حضراتكم
اسف للاطالة
__________________
احفظ علاءك يزدريك الاسفلُ...ان الجواد بعز شأنه يبخلُ
دكتور عابدينوف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-10-28, 07:36 PM   #2
Karam
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية Karam
 
تاريخ التسجيل: Aug 2012
المشاركات: 277
معدل تقييم المستوى: 12
Karam في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريق
افتراضي رد: هاى باور

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتور عابدينوف مشاهدة المشاركة
ام بندقيتى الى ففلقتكم بيها
قبل ما اشترى الكرال عرفت انها هاى باور وارتدادها عهالى والكلام دا كله قلت هحتاج اسبوع مثلا على ماعرف اضرب من غير ماسند عالحيطة عشان ماقعش
قلت هلاقى كلاشنكوف فايدى
طبعا اتفاجئت مفيش تقريبا اى رد فعل ..لدرجة قلت لما اشوف قوتها ضربت على ازاز من على بعد بتاع 50 متر كدا يادوب سمعتها وهى بتخبط فيه
وماحدش يسالنى دا ازاز ايه هههههههه مش موضوعنا
انا لما بضرب على خشب من الى هو بتا مولة السرير دا على مسافة 10 متر تقريبن بتدخل الرشة كلها بالظبط
هل كل دا الطبيعى ؟؟
ما اقصى هدف مؤثر للبندقية دى ؟؟
اى نصايح من حضراتكم
اسف للاطالة
للأسف كلمه هاي بور لاتعني أي شئ أصلا دي كلمه من أختراع العقل المصري و المفروض تذكر السرعه كام

بالنسبه للقوه فالديانا 350 و البام 22 بيرخرموا الصاج من مسافه 10 متر (الصاج المعمول منه الكايسه بتاعت الكمبيوتر)

الخشب الناشف في قوه الزان بيكون أختراقه حوالي 1 سم
Karam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-10-28, 07:39 PM   #3
Karam
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية Karam
 
تاريخ التسجيل: Aug 2012
المشاركات: 277
معدل تقييم المستوى: 12
Karam في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريق
افتراضي رد: هاى باور

أضافه صغيره:

الديانا 350 بتخرم علب الصلصه الصفيح و تخرج من الناحيه التانيه و العلبه ما بتوقعش من مكانها من فرط القوه

ده من مسافه 55 متر :d
Karam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-10-28, 07:41 PM   #4
دكتور عابدينوف
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 698
معدل تقييم المستوى: 33
دكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: هاى باور

متشكر جدا لمشاركة حضرتك بس انا بتكلم على كرال (240 م\ث )كما يقال وهى فعلا بتخرم الخشب زى ماحضرتك بتقول كدا بس انا نفسى مش حاسس بقوتها دى الشكوى
__________________
احفظ علاءك يزدريك الاسفلُ...ان الجواد بعز شأنه يبخلُ
دكتور عابدينوف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-10-28, 07:50 PM   #5
دكتور عابدينوف
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 698
معدل تقييم المستوى: 33
دكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: هاى باور

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karam مشاهدة المشاركة
أضافه صغيره:

الديانا 350 بتخرم علب الصلصه الصفيح و تخرج من الناحيه التانيه و العلبه ما بتوقعش من مكانها من فرط القوه

ده من مسافه 55 متر :d
يا باشا ربنا يباركلك فيها وتجيب احسن منها .....انا بس عايز حد ينصحنى فالغلبانة بتاعتى مش عايز حد يحنسنى هههههههههههههههه
__________________
احفظ علاءك يزدريك الاسفلُ...ان الجواد بعز شأنه يبخلُ
دكتور عابدينوف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-10-28, 07:53 PM   #6
دكتور عابدينوف
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 698
معدل تقييم المستوى: 33
دكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: هاى باور

...............up....................
__________________
احفظ علاءك يزدريك الاسفلُ...ان الجواد بعز شأنه يبخلُ
دكتور عابدينوف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-10-28, 09:55 PM   #7
ashraf_f
صياد قديم
 
الصورة الرمزية ashraf_f
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,594
معدل تقييم المستوى: 43
ashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: هاى باور

الكرال المفروض سرعتها بعد تظبيطها من 200 الى 220 متر و لو وصلت للقوة دى المفروض ان الرشة تعدى من ملة السرير او على الاقل توصل لأخرها اللى انتا بتوصفو دة معناه ان السوستة ضعيفة هل قمت بتغييرها ؟ و بص على الجلبة و جلبة بيت الرش و لما الرشة البروماجنيم تخرم ملة السرير يبقى كدة تمام
__________________
الصياد مايصتدش صياد
ashraf_f غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-10-28, 11:15 PM   #8
دكتور عابدينوف
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 698
معدل تقييم المستوى: 33
دكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: هاى باور

انا جربت المارسمان والديابلو المارسمان على ما اظن ماتش ..خرمت الملة من 10 متر بحيث فتحة الرشاية بقت على الحرف او جوا سنة
الديابلو (ماستر بوينت) خرمت الكان وعدت الناحية التانية من مسافة ازيد متر واحد يعنى لقيتها سايبة مدخل ومخرج
__________________
احفظ علاءك يزدريك الاسفلُ...ان الجواد بعز شأنه يبخلُ
دكتور عابدينوف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-10-28, 11:16 PM   #9
دكتور عابدينوف
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 698
معدل تقييم المستوى: 33
دكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: هاى باور

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ashraf_f مشاهدة المشاركة
الكرال المفروض سرعتها بعد تظبيطها من 200 الى 220 متر و لو وصلت للقوة دى المفروض ان الرشة تعدى من ملة السرير او على الاقل توصل لأخرها اللى انتا بتوصفو دة معناه ان السوستة ضعيفة هل قمت بتغييرها ؟ و بص على الجلبة و جلبة بيت الرش و لما الرشة البروماجنيم تخرم ملة السرير يبقى كدة تمام
بالنسبة للسوستة ماغيرتهاش والبندقية اول مافتحتها عشان اشحمها وكدا ماكنش فيه اى رايش وكانت نظيفة جدا مع العلم انا اول صاحب ليها
__________________
احفظ علاءك يزدريك الاسفلُ...ان الجواد بعز شأنه يبخلُ
دكتور عابدينوف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-10-28, 11:39 PM   #10
ashraf_f
صياد قديم
 
الصورة الرمزية ashraf_f
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,594
معدل تقييم المستوى: 43
ashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: هاى باور

لأ بردو لو انتا من القاهرة هتصرف عليها 300 جنيه كمان خلى عادل عبده او محمود شلبى يظبطوهالك و ساعتها هتعرف يعنى ايه هاى بور
__________________
الصياد مايصتدش صياد
ashraf_f غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-10-29, 02:07 AM   #11
دكتور عابدينوف
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 698
معدل تقييم المستوى: 33
دكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: هاى باور

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ashraf_f مشاهدة المشاركة
لأ بردو لو انتا من القاهرة هتصرف عليها 300 جنيه كمان خلى عادل عبده او محمود شلبى يظبطوهالك و ساعتها هتعرف يعنى ايه هاى بور
انا اه عايش فالقاهرة معظم الوقت
للاسف هى شطبت عليا حتى الصفر ...يعنى هى ماتقضينيش كدا لحد ماربنا يكرم بفلوس تانية ؟؟
وهى هتحتاج ايه بالظبط ؟؟
__________________
احفظ علاءك يزدريك الاسفلُ...ان الجواد بعز شأنه يبخلُ
دكتور عابدينوف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-10-29, 02:41 AM   #12
محمد خلف
مشرف قسم الصيد البرى
 
تاريخ التسجيل: Aug 2012
المدينه: بورسعيد
المشاركات: 999
معدل تقييم المستوى: 97
محمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى محمد خلف
افتراضي رد: هاى باور

القوه مش كل حاجه
اهم منها الدقه
و على حسب كلام اخواتنا الي جابو كرال و عدلوها هما بيغيرو السسته بسسته جامو
و بيشيلو حاجه من جوه البستم و بيغيرو الجلبه بتاعه بيت الرش و القاعده بتاعه السسته
و بتبقى كلاشنكوف بجد
بس مبتضربش الي
و برضو حسب كلامهم هتكلفك حوالي 300 زي ما استاذ اشرف قال
بس متعدلهاش انت
و وديها للناس الي قالك عليهم
الناس دي ناس محترمه جدا و بيحبو الحكايه دي و بيفهمو فيها كويس
انا معرفهمش ولا اتعاملت معاهم شخصيا بس دا رايي فيهم من المنتدى و مشاركاتهم و كلام الاخوه عنهم
خصوصا الاستاذ عادل عبده
__________________
لئن فغر الخطر فاه ، فأدخل رأسك فيه ..
لئن غزا الخطر قلبك ، فأغز قلبه ..
لئن جرى الخطر ، خلفك فلتتوقف ..
انتظره ..
محمد خلف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-10-29, 12:15 PM   #13
دكتور عابدينوف
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 698
معدل تقييم المستوى: 33
دكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: هاى باور

تمام كدا
ياباشا استاذ محمود قعد معايا ساعة وزيادة على التلفون افك البندقية واشحمها ههههههههههه
هى تقريبا دقتها مش وحشة بس انا الى ايدى مش ثابته اعمل ايه فالموضوع دا ...بقا انا القنصل ايدى ترعش وانا بضرب بزابورت
__________________
احفظ علاءك يزدريك الاسفلُ...ان الجواد بعز شأنه يبخلُ
دكتور عابدينوف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-10-29, 03:23 PM   #14
احمد عبد العزيز
تاجر مسجل بالمنتديات
 
الصورة الرمزية احمد عبد العزيز
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 522
معدل تقييم المستوى: 15
احمد عبد العزيز لديه مشاركات جيدهاحمد عبد العزيز لديه مشاركات جيدهاحمد عبد العزيز لديه مشاركات جيدهاحمد عبد العزيز لديه مشاركات جيدهاحمد عبد العزيز لديه مشاركات جيدهاحمد عبد العزيز لديه مشاركات جيدهاحمد عبد العزيز لديه مشاركات جيدهاحمد عبد العزيز لديه مشاركات جيدهاحمد عبد العزيز لديه مشاركات جيدهاحمد عبد العزيز لديه مشاركات جيدهاحمد عبد العزيز لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى احمد عبد العزيز
افتراضي رد: هاى باور

السلام عليكم ورحمه الله يا جماعه مش كل حاجه نظلم البدقيه الكرال سواء فى النشان او قوة البندقيه لما نقارن نقارن بالسعر والقوة لو قارنا البندقيه هتلاقى ان البندقيه الرمسيس سعرها لمحل من المصانع جمله ب1200 دة سعر الجمله لمحل يعنى المحل هيبعها ب 1250 ولا الكرال الهاى باور ب1350 اول حاجه السعر تانى حاجه الخامات كله يقول رديئه المهم الى بيقارن البام والبى اس ايه و الديانا بالكرال طيب فين فرق السعر الى ما بينهم اسف للاطاله بس المضمون جرب انا لما ابيع فى المحل البندقيه بقول للزبون جرب البرو ماجنوم وجرب المارس مان وجربالديابلو التركى واحكم بنفسك على البندقيه بنوع الرش البرو ماجنوم او ماستر بوينت جامو قوة اختراق هائله والرش المارس مان ضعيفه اوى الديابلو متوسطه يعنى نحكم على البندقيه بنوع الرش والتصويب وتقبولو مرورى
__________________
اسلحه القصبجى لادوات الصيد البرى والبحرى
8138 ش 9 المقطم بعد سوبر ماركت الرايه
محل 16 برج التوفيق فى ش 9 المعادى (الافتتاح يوم 25/2) ان شاء الله للتجديدات
للتواصل على 01225588354- 01001949698
احمد عبد العزيز غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-10-29, 04:00 PM   #15
دكتور عابدينوف
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 698
معدل تقييم المستوى: 33
دكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: هاى باور

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبد العزيز مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمه الله يا جماعه مش كل حاجه نظلم البدقيه الكرال سواء فى النشان او قوة البندقيه لما نقارن نقارن بالسعر والقوة لو قارنا البندقيه هتلاقى ان البندقيه الرمسيس سعرها لمحل من المصانع جمله ب1200 دة سعر الجمله لمحل يعنى المحل هيبعها ب 1250 ولا الكرال الهاى باور ب1350 اول حاجه السعر تانى حاجه الخامات كله يقول رديئه المهم الى بيقارن البام والبى اس ايه و الديانا بالكرال طيب فين فرق السعر الى ما بينهم اسف للاطاله بس المضمون جرب انا لما ابيع فى المحل البندقيه بقول للزبون جرب البرو ماجنوم وجرب المارس مان وجربالديابلو التركى واحكم بنفسك على البندقيه بنوع الرش البرو ماجنوم او ماستر بوينت جامو قوة اختراق هائله والرش المارس مان ضعيفه اوى الديابلو متوسطه يعنى نحكم على البندقيه بنوع الرش والتصويب وتقبولو مرورى
متشكر لرد حضرتك ونورت الموضوع
انا جربت انهردا الديابلو لقيتها خرمت كان الحاجة الساقعة واختفت جوا لوح الخشب الى وراها
__________________
احفظ علاءك يزدريك الاسفلُ...ان الجواد بعز شأنه يبخلُ
دكتور عابدينوف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-11-04, 10:02 PM   #16
Angel of Death
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية Angel of Death
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الكلية الجوية بيتي و عنواني
المشاركات: 753
معدل تقييم المستوى: 18
Angel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر MSN إلى Angel of Death إرسال رسالة عبر Skype إلى Angel of Death
افتراضي رد: هاى باور

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتور عابدينوف مشاهدة المشاركة
تمام كدا
ياباشا استاذ محمود قعد معايا ساعة وزيادة على التلفون افك البندقية واشحمها ههههههههههه
هى تقريبا دقتها مش وحشة بس انا الى ايدى مش ثابته اعمل ايه فالموضوع دا ...بقا انا القنصل ايدى ترعش وانا بضرب بزابورت
ده موضوع أنا كنت عامله يا أستاذ عابد عن كيفية الإمساك بالبنادق الهوائية و هو فعلا موضوع رائع بوصف الأساتذة الكرام.. ده إن شاء الله هيخليك ملك زمانك في حكاية الدقة..

http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=30140
__________________
الكلية الجوية بيتي و عنواني


عندما ترى طائرات العدو تسقط كالمطر
وصواريخ تطلق بدقة فائقة
و مهارة فريدة نادرا ما تري في القتال و المناورة
3> فأعلم أن نسور الجو يقاتلون 3>
******************************************
" القوات الجوية المصرية "





عشقي هو الطيران

بيتي هو السحاب

إلى العلا في سبيل المجد

تحيا قواتنا المسلحة درع الوطن و الشعب
فذلك الجند خير أجناد الأرض


تحياتي لكل أفراد قواتنا المسلحة,
محمد قطب الدكاماوي
Angel of Death غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-12-22, 12:27 AM   #17
محمود كمال
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Dec 2012
المدينه: كفر الدوار
المشاركات: 45
معدل تقييم المستوى: 5
محمود كمال مستواه غير معروف
افتراضي رد: هاى باور

هي الكرال الاصدار الجديد بتحتاج نغير سوسته و التعديلات اللي كانت بتتعمل علي الاصدار القديم
محمود كمال غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
باور بلنس Power Balance AGM مقتنيات الاعضاء 98 12-03-20 03:43 AM
الحج وخطواته فى ملف باور بوينت sayedlabib الموضوعات العامه 4 11-08-07 12:31 PM
هاى باور صينى ماركة بام محمد احمد العنانى البنادق الهوائيه 18 11-06-11 07:43 AM
هاى باور ؟ ....... زى بعضه rock صور وفيديو الصيد ورحلاته 26 10-12-21 10:57 AM
البرواننج هاي باور محمود5555 ادوات الصيد الثقيله 7 10-05-16 02:44 AM


الساعة الآن 06:26 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir