الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-07-16, 01:15 PM   #1
حاتم حسنين
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية حاتم حسنين
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 153
معدل تقييم المستوى: 125
حاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدى
افتراضي يوميات مسيحى فى رمضان,,

على لسان احد اخواتنا المسيحيين
زمان وانا صغير كنت بستنى شهر رمضان
زى اى حد من اصحابى المسلمين عشان حاجات كتيرة اوي
منها انى اخرج من المدرسة بدرى
وانى اتفرج على بكار
وانى اروح الدرس الاقى الاستاذ صايم ويلغى الدرس ونعد بعدها نفرقع بمب فى الشارع
وانى استنى بالليل برنامج حوار صريح وبدون مونتاج ومواقف ومواقف ومواقف عمرى مانسيتها زي

- انى اصحى بدرى عشان افطر قبل ما اروح المدرسة عشان اصحابى كلهم صايمين

ومينفعش اكل قدامهم" عشان مفيش فرق بينا "

- لما نلعب طول الفسحة واعطش فى الاخر
و اروح اغسل وشى عشان اعرف اشرب من غير ما حد يشوفنى
ومع ان المدرسة كلها بتبقى عارفة انى بشرب محدش زعل منى "عشان مفيش فرق بينا"

- لما نخرج بدرى من المدرسة وحد يسألنى خرجتوا بدرى ليه
اقول ببراءة عشان صايمين مع انى مش مسلم اصلا "عشان مفيش فرق بينا"

- لما اسهر طول الليل عشان اسمع المسحراتى قبل ما انام "عشان مفيش فرق بينا"

- لما بابا يفاجأنى ويجيب لى فانوس ويقولى دا فانوس رمضان "على فكرة الفانوس يبقى بيقول الاذان "وكنت برضه بفرح بيه "عشان مفيش فرق بينا "

- لما نتمرمرط طلوع ونزول السلم عشان جيرانا يبعتوا لنا طبق مليان قطايف
ساعة الفطار مع اننا مش صايمين اصلا وماما ترد عليهم تانى يوم بطبق مليان كنافة
وهكذا طول الشهر"عشان مفيش فرق بينا"

- يعنى لما اكون مسيحى واستنى اسمع اذان المغرب بفارغ الصبر
عشان بيجى بعديه بكار"عشان مفيش فرق بينا"

- يعنى لما ماما تقول لاختى متنزليش لوحدك ساعة الفطار عشان محدش ماشى فى الشارع ودامعناه ان ماما مش بتبقى قلقانة على اختى لمايبقى الشارع مليان حتى لو مليان مسلمين عشان كلنا بنحمى بعض "عشان مفيش فرق بينا"

وعشان المصريين طيبيين وعشان مفيش فرق بنا انا بقول كل سنة واحنا طيبيين ورمضان كريم

ياااااارب نرجع واحد ومفيش حاجه تفرق بنا
__________________
عندما يجمع اطفال فلسطين تبرعات لاطفال الصومال يجب ان ينتحر الوطن العربى اجمع من الخجل
حاتم حسنين غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-16, 01:16 PM   #2
حاتم حسنين
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية حاتم حسنين
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 153
معدل تقييم المستوى: 125
حاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدى
افتراضي رد: يوميات مسيحى فى رمضان,,

ربنا يديم الاخوة بيننا و بين اخواتنا المسيحيين
__________________
عندما يجمع اطفال فلسطين تبرعات لاطفال الصومال يجب ان ينتحر الوطن العربى اجمع من الخجل
حاتم حسنين غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-16, 11:53 PM   #3
M.SHADY
مشرف قسم السوق و المسابقات

اوسمتي

 
الصورة الرمزية M.SHADY
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,473
معدل تقييم المستوى: 231
M.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى M.SHADY
افتراضي رد: يوميات مسيحى فى رمضان,,

ربنا يعدها ايام . و الله كانت ايام جميله
__________________
http://img849.imageshack.us/img849/600/o642.jpg
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك
M.SHADY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-17, 09:10 PM   #4
fadeel79
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية fadeel79
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: القاهرة - عين شمس
المشاركات: 976
معدل تقييم المستوى: 107
fadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: يوميات مسيحى فى رمضان,,

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.shady مشاهدة المشاركة
ربنا يعدها ايام . و الله كانت ايام جميله

السلام عليكم ، الى جاى احسن بإذن الله
__________________
قال الله تعالى فى اواخر سورة الكهف ( قُل هَل نُنَبِّئُكُم بِالأَخسَرينَ أَعمالًا ﴿103﴾ الَّذينَ ضَلَّ سَعيُهُم فِي الحَياةِ الدُّنيا وَهُم يَحسَبونَ أَنَّهُم يُحسِنونَ صُنعًا ﴿104﴾ أُولـئِكَ الَّذينَ كَفَروا بِآياتِ رَبِّهِم وَلِقائِهِ فَحَبِطَت أَعمالُهُم فَلا نُقيمُ لَهُم يَومَ القِيامَةِ وَزنًا ) صدق الله العظيم

محمد مصطفى ( فضيل )
fadeel79 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-17, 10:09 PM   #5
besho
صياد قديم
 
الصورة الرمزية besho
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المشاركات: 1,270
معدل تقييم المستوى: 91
besho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: يوميات مسيحى فى رمضان,,

والله انا بستنا رمضان من السنه للسنه عشان القطايف و الزينه والنور واللعب قبل السحور
__________________
ان خانتك قيم المبادئ فاحرص ان لا تخونك قيم الرجوله



عايش في اكبر سجن بس من جوايا حر



مهما راحت روح الفكره مش هتموت


الحريه مش كلام الحرية طلعت اوهام




كيرو
besho غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-17, 11:32 PM   #6
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: αℓєχαη∂яια
المشاركات: 3,251
معدل تقييم المستوى: 231
ĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ĴΘĶЄЯ
افتراضي رد: يوميات مسيحى فى رمضان,,

وعلشان كدة مصر ام الدنيا "عشان مفيش فرق بينا"
__________________

المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه
ĴΘĶЄЯ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-18, 12:05 AM   #7
elmasrey123
صياد قديم

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431
elmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: يوميات مسيحى فى رمضان,,

اللهم احمى مصر واهلها من شرور الفتن
__________________
elmasrey123 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-18, 01:22 AM   #8
حاتم حسنين
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية حاتم حسنين
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 153
معدل تقييم المستوى: 125
حاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدىحاتم حسنين عميد بالمنتدى
افتراضي رد: يوميات مسيحى فى رمضان,,

الف مليون شكر عالمشاركات الجميلة بينناا
__________________
عندما يجمع اطفال فلسطين تبرعات لاطفال الصومال يجب ان ينتحر الوطن العربى اجمع من الخجل
حاتم حسنين غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 01:07 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir