![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
مشرف قسم الصيد البرى
|
انا عرفت المنتدى السنه الي فاتت في العيد الصغير
في شهر 8 يعني انا داوقت في المنتدى بقالي سنه كامله محستش بيها خالص يارب نبقى كلنا موجودين و كل حبايبي و الناس الي بقدزهم و بعزهم و بحترمهم و بعتبرهم اخواتي بعد 9 سنين باذن الله و اعمل موضوع شبه دا بظبط عشان كملت في المنتدى 10 سنين كاملين
__________________
لئن فغر الخطر فاه ، فأدخل رأسك فيه .. لئن غزا الخطر قلبك ، فأغز قلبه .. لئن جرى الخطر ، خلفك فلتتوقف .. انتظره .. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
كل سنه وانت طيب
عقبال متقضى مليون سنه فالمنتدى تحياتى
__________________
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
مليون سنة يا ابو نسمة علي كده الاصح نبدأ من دلوقتي نعمل اجراءات تغيير الاسم ونخليه منتدي صيد الديناصورات في مصر ههههههههههههههههههه كل عام وانتم بخير يا رجالة ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
كل سنة وانته طيب وعقبال 1000 سنة بس ادعى نبقه معاك على المنتدى ههههههههههه
__________________
![]() |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
ربنا يديك الصحة يا صاحبي وحمد الله علي السلامة |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
__________________
![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
كل سنه وانت طيب يا كبير وعقبال يارب لما نشوف المنتدي اكبر منتدي في الدنيا
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: تحت الارض
المشاركات: 1,854
معدل تقييم المستوى: 64 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
كل سنه وانت طيب يا استاذ محمد عل طول مشرفني في مواضيعي
__________________
القوة الحقيقية في العقل وليس في العضلات |
|
|
|
|
|
#9 |
|
قنـــاص من الدرجه الاولى
|
تشرفنا ونتشرف بوجدك بينا يا محمد
وعقبال 30 سنه واحنا اسره متماسكه واحلى تقييم للمناسبه دى |
|
|
|
|
|
#10 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,131
معدل تقييم المستوى: 80 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
عقبال لما تكمل فى المنتدى 100 سنه يا حاج وتكون بخير وصحه وسلامه وبعد 100 سنه بقى مش هيبقى فيه صيد يمام وحمام وبتاع هيبقى الصيد وقتها صراصير وابراص ههههههههههههههههههههههههههههههههه
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
كل سنة وانت طيب يا استاذ محمد و عقبال 100 سنة ياريت بقى تقولنا .. فى خلال هذه السنة ما هى الاستفادة اللى حضرتك استفدتها من المنتدى ؟ سؤال صعب ؟
__________________
-------------------------------------------- اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم -------------------------------------------- |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
مشرف قسم الصيد البرى
|
الف الف شكر على الردود من اخواتي
و انا فعلا دعوتي اننا نفضل مع بعض دايما اسره متماسكه و وحده واحده مفيهاش اي انشقاق او صراعات المنتدى مش مجرد لنك بندخل عليه انا شخصيا بدخل عشان الناس الي هنا الي بحبهم و بحترمهم من غير لا مصلحه ولا اي حاجه و بدعي من ربنا اننا نفضل دايما مع بعض و يزيد علينا ناس كمان بردو محترمين كده و يبقى معانا اولادنا كمان بيحبو الهوايه زي ما احنا بنحبها
__________________
لئن فغر الخطر فاه ، فأدخل رأسك فيه .. لئن غزا الخطر قلبك ، فأغز قلبه .. لئن جرى الخطر ، خلفك فلتتوقف .. انتظره .. |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
مشرف قسم الصيد البرى
|
اقتباس:
بالعكس دا سؤال سهل جدا سيبك من اني عرفت عن السلاح كتير جدا و عرقت عن الكلاب بردو و عرفت عن ضوابط هوايه بحبها جدا و قدرت اتقدم فيها كتير بمساعده اخواتي الي هنا الي عمرهم ما بيبخلو بنصيحه اهم حاجه استفدتها معرفه ناس محترمين وبيحبو بعض و بيتعاملو باسلوب راقي كله ادب و ذوق و كسبت معرفه و صداقه ناس كتير مش هقول اسماء لان من كترهم متاكد اني هنسى حد و انا مش عاوز دا بس هنا انا معرفتش حد شمال المنتدى دا استثناء لقاعده ان كل مكان فيه الكويس و الوحش هنا الناس كلها بسم الله ماشاء الله ربنا يباركلهم و يبارك فيهم و يحميهم
__________________
لئن فغر الخطر فاه ، فأدخل رأسك فيه .. لئن غزا الخطر قلبك ، فأغز قلبه .. لئن جرى الخطر ، خلفك فلتتوقف .. انتظره .. |
|
|
|
|
![]() |
|
|