الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 12-02-03, 03:09 PM   #1
dr_mohasan
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
 
الصورة الرمزية dr_mohasan
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289
dr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدى
Lightbulb سؤال محيرنى - ليه صيّادين اسكندرية بيفضلوا البنادق نمرة و احد ؟

---------- ---------- ----------
لاحظت يا جماعة ان الصيّادين فى اسكندرية بيفضلوا البنادق نمرة و احد عن نمرة اتنين فى الصيد .

هل الكلام ده صحيح ؟
ولو صحيح , ممكن أعرف ايه السبب ؟

السؤال لجميع الصيادين و لصيّادين اسكندرية خصوصاً
---------- ---------- ----------
__________________

--------------------------------------------
اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم
--------------------------------------------
dr_mohasan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
سؤال محيرني محمد حامد الحماقي ادوات الصيد الثقيله 12 12-01-28 06:06 PM
عندي سؤال محيرني Android man الصيد العام 4 11-06-10 01:18 PM
سؤال محيرنى silent_lover ادوات الصيد الثقيله 4 11-04-08 05:29 AM
سؤال محيرني lion2004 بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 2 11-04-03 10:49 AM
سؤال محيرنى عن الزخيرة ابو الشوق بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 5 09-11-17 06:04 PM


الساعة الآن 02:50 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir