الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > مقتنيات الاعضاء

مقتنيات الاعضاء مقتنيات الاعضاء الاخرى الغير متعلقه بالصيد.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-08-20, 06:33 AM   #1
Mahmoud@Sniper
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المدينه: الاسكندرية - سيدى بشر
المشاركات: 235
معدل تقييم المستوى: 9
Mahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريق
افتراضي عرض العيد وكل سنة وانتو طيبين

عرض اليوم لابتوب HP و المواصفات كالاتى:
Ram:4g DDR3
Vega :2g ati 6845
HD:320g
DVD .RW
vega 2g ati 6845 HD
battery:6cell تدوم ل 4ساعات
نسخة اصلية ويندوز 7 بالسريال win7 HB
و يشترط دفع عاربون للتاكيد و ذلك لان فيه ناس بتقولى و فى الاخر اجى اقابلها بيرجعوا فى كلامهم .. و
على فكرة الجهاز مفيش فى الكيبورد عربى لانو وارد الاتحاد الاوروبى و السعر 2900 نهائى لان سعر الجهاز ده داخل مصر يصل ل 4000 جنيه و للعلم الاجهزة جديدة نوفى و الكروتونة بتبقى مقفولة بقفل الشركة و الاستيراد
proc : AMD Athlon II Dual-Core E-350 VISION E2 Technology from AMD
• 1.6 GHz, 1 MB L2 cache
الموديل hp 2000
طبعا احنا عارفين اللى بينزل لمصر فرز عاشر انما ده نازل لدول الاتحاد الاوروبى ...و ده مفيش منه فى مصر و اتحدى لان الفيجا اللى فيه سعرها لوحده 1200 حنيه HD
ملحوظة يجب دفع عاربون اولا حتى اتمكن من حجز الجهاز من صاحب الشغل و كمان لان فيه ناس بتتفق معايا و ادفع العاربون من جيبى و فى الاخر مبياخدوش اللابات
__________________
:confused:مدرسة الحياة:confused:
Mahmoud@Sniper غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
كل سنة وانتم طيبين خالدحامد الموضوعات العامه 4 12-07-20 07:26 AM
كل سنه وانتم طيبين samraghost الموضوعات العامه 0 11-12-24 05:39 PM
مفاخئة رمضان وكل سنة وانتو طيبين الشبح المصرى محدثات الصوت 25 11-08-17 01:16 AM
كل سنة وحضراتكم طيبين ..... max666666 الصيد العام 5 11-07-26 08:25 PM


الساعة الآن 01:35 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir