![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: EL MANSORA
المشاركات: 110
معدل تقييم المستوى: 25 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
حضرتك انا كنت رديت فالمنتدي القديم قبل مايخترق و بقول لحضرتك تاني خليه يجيب طقم سكاكين اللي بيبقى ف شنطة ويحطهم فيها حتي لو هيرمي السكاكين الموجودة فالشنطة وللعلم انه ممكن يجيب طقم حلو بشنطة كبيرة فحدود 50 ريال
بس ميجيبش طقم ألماني ب 500 جنيه ![]() عندك اخر طقم دا اللي فيه ساطور ب 30 جنيه من التوحيد و النور
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| دخول بندقيه ضغط هواء من المطار | mohamed2010habib | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 16 | 12-05-27 09:42 AM |
| ظبط تلسكوبات فى المطار | amrmaged829889888 | الصيد العام | 48 | 11-10-04 10:04 PM |
| كيف اعيد لون السلاح ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ | sayedlabib | الورشة | 5 | 11-05-01 01:40 PM |
| طريقه صيد البط | ahmed-hashem | انواع الطرائد ومواسمها | 2 | 11-03-06 10:18 AM |
| طريقه عمل الكبسه | عاشق القنص | مطبخ المنتدى | 17 | 10-12-08 01:21 AM |