![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| عيادة المنتدى الاسعافات الاوليه واجراءات الطواريء فى حالة الاصابه. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#9 |
|
عضو مميز جداً
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المشاركات: 508
معدل تقييم المستوى: 130 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
حط تحت ضرسك عود قرنفل واضغط علية هيسكن الألم فى ثوانى لغاية ما الدوا المستديم يشتغل
وممكن كمان xylocain 10% دا مخدر موضعى رش واهتم باسنانك مش هوصفلك هو متعب ازاى اظن ان انت عارف وبالشفا انشاء الله حاول ماتتعجلش فى الحشو الا لما تعرف الضرس المضرور عشان انت ممكن من الألم ماتعرفش حتى الضرس المصاب فوق والا تحت ركز وجرب وتيقن خالص تجياتى |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|