الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > عيادة المنتدى

عيادة المنتدى الاسعافات الاوليه واجراءات الطواريء فى حالة الاصابه.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-02-19, 01:38 PM   #9
tarekabasy
عضو مميز جداً
 
الصورة الرمزية tarekabasy
 
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المشاركات: 508
معدل تقييم المستوى: 130
tarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدى
افتراضي رد: ضرسي هيموتني يا جدعاان

حط تحت ضرسك عود قرنفل واضغط علية هيسكن الألم فى ثوانى لغاية ما الدوا المستديم يشتغل
وممكن كمان
xylocain 10%
دا مخدر موضعى رش
واهتم باسنانك
مش هوصفلك هو متعب ازاى اظن ان انت عارف
وبالشفا انشاء الله
حاول ماتتعجلش فى الحشو الا لما تعرف الضرس المضرور عشان انت ممكن من الألم ماتعرفش حتى الضرس المصاب فوق والا تحت
ركز وجرب وتيقن
خالص تجياتى
__________________
طارق العباسى تلميذ الجميع


http://img832.imageshack.us/img832/5404/tawke3copy.jpg
tarekabasy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 10:45 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir