![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| التسليح المصرى و العالمى معلومات عن وسائل التسليح المختلفة |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#5 |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: مدينة بدر البحيرة
المشاركات: 814
معدل تقييم المستوى: 21 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
الله ينور يا افو
بس انا لي سؤال معلش هي القذيفة هتكون نووية ولا مستعان في انتاجها بخبراء الطاقة النووية وجزئية فصل برج القيادة وتصفيحه دى مهمة جدا عشان كنا بنسميها في الجيش القبر المتحرك لانها لو مضربتش بسلاح من الخارج ممكن تتفجر من الداخل من الذخيرة بتاعتها
__________________
انك لن تصل الى شئ فى الدنيا بغير الله فكيف تصل الى الله بغير الله 01010713004 التعديل الأخير تم بواسطة ابومسلم2005 ; 15-05-29 الساعة 08:45 AM |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|