![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#11 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 263
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() |
اقتباس:
الله يكرمك و الله هي حاجة عادية بس نطت في دماغي و انا قاعد أصل مش هيبقي غلو اسعار بنادق رش و مسدسات صوت و كمان منعرفش نلعب و لا نجامل في المناسبات و لا نجامل البلطجية ههههه بالنسبة موضوع البلل انا فعلا لقيتله حل و الحل موجود في الصور لكن واضح ان حضرتك شوفت الصور قبل ما احط المتعدلة اتفضل شوفها فوق و هي عبارة عن علبة صغيرة بغطا كبس او ممكن نستخدم ازازة ريحة 30 ملي و نغسلها كويس و نملاها مية و نرش بيها ع الكربون لأن طبعا موضوع ببوقنا بعتبره خطر حتي لو المادة غير مضرة لكن هيبقي فيها ميكروبات بالنسبة منين من عند اي موان او ممكن تلاقي عند كهربائي و هتلاقيه اكتر في المناطق الشعبية بس مش عارف السعر حاليا بصراحة لأني زي مقولت للأفوكاتو سعر الكربون قبل الثورة كان الكيلو 20-30 جنيه شوف دلوقتي بقي بالحتت و الكيلو اغلي طبعا |
|
|
|
|
|
|