![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#11 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 1,619
معدل تقييم المستوى: 29 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
لو البندقية سرعتها بين ال 180 الي 220 متر لنمرة 1 مع رش محترم سواء ماتش او هانتر(مومبيه) بيبقي افضل من اي حاجة و اسرع و ده خلاف الدقة المتناهية ..و علي فكرة لو الرمسيس اتركب لها سوستة 30 حلقة و جلبتها محترمة بتوصل سرعتها ل 200 متر و دي حاجة مثالية في الصيد
__________________
سبحان الله و بحمده . . . سبحان الله العظيم |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سؤال محيرني | محمد حامد الحماقي | ادوات الصيد الثقيله | 12 | 12-01-28 06:06 PM |
| عندي سؤال محيرني | Android man | الصيد العام | 4 | 11-06-10 01:18 PM |
| سؤال محيرنى | silent_lover | ادوات الصيد الثقيله | 4 | 11-04-08 05:29 AM |
| سؤال محيرني | lion2004 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 2 | 11-04-03 10:49 AM |
| سؤال محيرنى عن الزخيرة | ابو الشوق | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 5 | 09-11-17 06:04 PM |