![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| عيادة المنتدى الاسعافات الاوليه واجراءات الطواريء فى حالة الاصابه. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#10 |
|
صياد متقدم
|
الف شكر ياجماعه وربنا مايكتبه علي حد
والله فعلا آلم الدرس ده فظيع جدا جدا بس الحمد الله انا اخذت مسكن لغايه لما اروح للدكتور ويشوف بقي انا سمعت انه بيعوز اشعه علي الضرس بس مش عارف دي بتتعمل ازاي يعني هيدخل دماغي هو الجهاز ولا ايه هههههههه
__________________
احمد فتحي |
|
|
|
|
|