![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#7 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2013
المشاركات: 483
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() ![]() |
شكرا اوي علي رد حضرتك و بجد طمنتني
بس كان ليا سوال تاني معلش هو لو حاطط اكتر من طلقة و ضربت اول طلقة هحتاج بكدة اشد اجزاء تاني عشان اضرب التانية ولة اية ؟؟
|
|
|
|
|
|