![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#4 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,131
معدل تقييم المستوى: 80 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
30 او 40 ومش عاوزهم صينى هههههههههههههههههههههههههه ده ممكن يكون مكتوب عليهم مصنوع فى حوارى الصين كمان يا باشا اى كشاف led نوره عالى لن يقل تمنه عن 150 جنيه شوف اللى عندى فى العرض الكبير ب150 جنيه والصغير ب 120 جنيه واضاءه عاليه جدا وعالى وواطى ورعاش وخامه فوق الصح وعدسه امريكى لكن بقيه الكشاف كله صينى
|
|
|
|
|
|