![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المشاركات: 1,270
معدل تقييم المستوى: 91 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
فعلا انا قولت البلو احسن و وزنو مش قليل 1430 جرام زيو زي الايجل بس اللي بتكلم فيه انو المفروض من الشركه بيجي بخزنه احتياطي ده صح ولا لا و شكرا ليك جدا جدا و اسف علي تعبك معايا
__________________
ان خانتك قيم المبادئ فاحرص ان لا تخونك قيم الرجوله عايش في اكبر سجن بس من جوايا حر مهما راحت روح الفكره مش هتموت الحريه مش كلام الحرية طلعت اوهام كيرو
|
|
|
|
|
|