![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#6 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Aug 2013
المدينه: مدينه نصر
المشاركات: 133
معدل تقييم المستوى: 5 ![]() |
شوف الموضوع ده http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=23330 هتلاقى فيه فيديوهات بتشرحلك الموضوع كله بس ملكش دعوه بالتعليقات عشان معظمها غلط كلها
و هقولك حاجه تانيه الدبل اكشن بيكون فى المسدسات الهجوميه اللى هى بيتبقى مع الحراسات الخاصه و الجيش عشان دوول بيبقو مستعدين لاى حاجه فبيكون فى رصاصه فى بيت النار لكن مش بيسيب الشاكوش راجع عشان خطر طبعا فلازم يرجع الشاكوش و مش بينزل زرار الامان فبيكون مستعد انه يسحب المسدس من جنبه و يضرب على طول .. مش لسه بقا هيشد اجزاء ولا يقعد ينزل زرار الامان و الشغل ده ..
__________________
كلام الناس مثل الصخور .. إما ان تحملها على ظهرك ( فينكسر ) , او تبنى بها برجا" تحت اقدامك فتعلو (و تنتصر )
|
|
|
|
|
|