الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-07-26, 03:26 PM   #1
هشام سمير
قنـــاص من الدرجه الاولى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية هشام سمير
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المدينه: البحيره- القاهره- الاسكندريه
المشاركات: 6,252
معدل تقييم المستوى: 598
هشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى هشام سمير
افتراضي رد: شيخ الغفر

والله العظيم انا مكنتش فاهم المقصود من الموضوع لانى ما بدخلش هناك تتنزهاً وترفعاً عن وجودى هناك بس بعد قرأت الردود عرفت انه اكيد فى حد بيغلط فينا كمنتدى وهى دى عادته
وانا مقدر احساس امير باشا بس انا مع حبيب قلبى الاستا> محمد السيد فى رأيه ياريت مندلوش اى اهتمام
__________________
هشام سمير غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-27, 03:28 PM   #2
silver_5000
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية silver_5000
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الجيزة
المشاركات: 422
معدل تقييم المستوى: 8
silver_5000 في بداية الطريقsilver_5000 في بداية الطريقsilver_5000 في بداية الطريقsilver_5000 في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى silver_5000
افتراضي رد: شيخ الغفر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة msa_79 مشاهدة المشاركة
احنا كنا الاول احسن و مش بنرد لاننا واثقين في نفسنا ولاننا مش عاملين المنتدي عشان نرد علي الناس ونشتم فيهم دلوقتي هانبقي زيهم ياريت نفضل زي ماحنا وبلاش نخلي منتدانا منتدي للرد علي الغير نخليه منتدي للصيد زي ماهو دايما وخلي اللي يشتم يشتم واللي بيسقفله هو حر طالما عاجبه الشتيمه هو حر انما احنا منشتمش ومنغلطش في حد مهما حصل نفضل محافظين علي اخلاقنا
معاك مليون ف المية ف الكلام ده يا محمد باشا و مفيش كلام يتقال بعد الكلام ده
__________________
أشهد أن لا إله إلا الله و أن سيدنا محمد عبد الله و رسوله
و أن عيسى بن مريم عبد الله و رسوله
و أنه كلمة الله و روحه ألقاها إلى مريم البتول
و أن الجنة حق , و أن النار حق

silver_5000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-26, 03:42 PM   #3
koktal
صياد قديم
 
الصورة الرمزية koktal
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: جمهورية مصر العربية
المشاركات: 1,138
معدل تقييم المستوى: 14
koktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريق
افتراضي رد: شيخ الغفر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedramzy مشاهدة المشاركة
علي فكرة بقي أنت كمان بتتشتم هناك يا هشام هههههههه
iiههههههه .. يا راجل حرام عليك سيب الراجل فى حاله .. أكيد طبعا معروف هناك وغنى عن التعريف كمان .. عشان كده تلاقى الحاقدين بعدد حبات الرز .. بس أول مره أعرف شخصية الراجل ده بالسوقية دى .. أنا شفت له فديو والله ما إستريحتله أول ما شفته ..
__________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر

سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته
koktal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-26, 03:44 PM   #4
kiko_2015
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
المشاركات: 2,371
معدل تقييم المستوى: 38
kiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: شيخ الغفر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koktal مشاهدة المشاركة
iiههههههه .. يا راجل حرام عليك سيب الراجل فى حاله .. أكيد طبعا معروف هناك وغنى عن التعريف كمان .. عشان كده تلاقى الحاقدين بعدد حبات الرز .. بس أول مره أعرف شخصية الراجل ده بالسوقية دى .. أنا شفت له فديو والله ما إستريحتله أول ما شفته ..
شكلك انت فاهم يا كوك .. فهمني بقي ..
عشان محدش بيتكلم ف الموضوع ده الا بالالغاز...فهمني و تبقي كوكتيل بجد
حبيبي يا فرغلي
__________________
كل اناء ينضح بما فية
kiko_2015 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-26, 03:53 PM   #5
koktal
صياد قديم
 
الصورة الرمزية koktal
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: جمهورية مصر العربية
المشاركات: 1,138
معدل تقييم المستوى: 14
koktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريق
افتراضي رد: شيخ الغفر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 مشاهدة المشاركة
شكلك انت فاهم يا كوك .. فهمني بقي ..
عشان محدش بيتكلم ف الموضوع ده الا بالالغاز...فهمني و تبقي كوكتيل بجد
حبيبي يا فرغلي
أفهمك مش عيب عنيا حاضر .. بس على فكرة الإسم ده لطائر الكوكتيل .. مش عصير كوكتيل هههههه .. انتا هتعمل زى tarekvb ولا إيه يا عم ههههه ..
__________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر

سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته
koktal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-26, 03:59 PM   #6
ramyhekal
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية ramyhekal
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: كفرالشيخ
المشاركات: 719
معدل تقييم المستوى: 12
ramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريق
افتراضي رد: شيخ الغفر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 مشاهدة المشاركة
شكلك انت فاهم يا كوك .. فهمني بقي ..
عشان محدش بيتكلم ف الموضوع ده الا بالالغاز...فهمني و تبقي كوكتيل بجد
حبيبي يا فرغلي
وانا كمان فهمنى
ramyhekal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-26, 04:10 PM   #7
هشام سمير
قنـــاص من الدرجه الاولى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية هشام سمير
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المدينه: البحيره- القاهره- الاسكندريه
المشاركات: 6,252
معدل تقييم المستوى: 598
هشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى هشام سمير
افتراضي رد: شيخ الغفر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koktal مشاهدة المشاركة
iiههههههه .. يا راجل حرام عليك سيب الراجل فى حاله .. أكيد طبعا معروف هناك وغنى عن التعريف كمان .. عشان كده تلاقى الحاقدين بعدد حبات الرز .. بس أول مره أعرف شخصية الراجل ده بالسوقية دى .. أنا شفت له فديو والله ما إستريحتله أول ما شفته ..

يا حبيب قلبى ربنا يخليك هو فيه واحد مش عارف حطتنى فى دماغه ليه وكل شويه يقول نجار باب وشباك علشان الناس تعرف لما يقول كدا انه بيتكلم عليا
__________________
هشام سمير غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-26, 03:58 PM   #8
هشام سمير
قنـــاص من الدرجه الاولى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية هشام سمير
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المدينه: البحيره- القاهره- الاسكندريه
المشاركات: 6,252
معدل تقييم المستوى: 598
هشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى هشام سمير
افتراضي رد: شيخ الغفر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedramzy مشاهدة المشاركة
علي فكرة بقي أنت كمان بتتشتم هناك يا هشام هههههههه
لا والله
اذا كان كدا بقا
فهىا نعلن الحرب دقو الطبول وارفعوا راية الحرب
اكيد بيقول عليا نجار باب وشباك
يا عم هما ليهم هم غير انهم يغلطوا فينا ربنا يهديهم
__________________
هشام سمير غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 07:04 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir