![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
|
لالالالالالا .. أرجوكم يا جماعة .. مش احنا اللي هنعمل كدة ابدا .. ده اسلوب لا يمكن اقبله بجد
احنا من امتي بنعمل مواضيع زي دي عشان نرد ونلمح (مع كامل احترامي ليك يا استاذ أمير واحترامي لموضوعك) ولكن بجد المنتدي هنا زي ما كتير قالو رغم اننا بنتشتم هناك علي الملأ ومع ذلك عمرنا ما عملنا موضوع لمجرد حتي التلميح .. وعمرنا ما جبنا سيرته الا بالخير .. وهو مقتنع اننا علي طول بنشتمه (خلاص بقي هو شايف كدة .. هو حر ) هما بيقولو علي أنفسهم محترمين رغم أنهم 24 ساعة بيشتمونا علي العام .. لكن احنا مافيش عندنا الكلام ده وعمرنا ما خرج مننا لفظ خارج علي العام أو حتي الخاص سواء لنا أو لهم .. وعلي فكرة .. انا مش بدافع ولا انا عضو هناك .. بل بالعكس انا هناك دلوقتي مشهووووووور جدا لأني احدث واحد اتشتم هناك هههههههههه يا راجل ده انا اتعملي موضوع مخصوص هناك وذكروني بالاسم أنا وطارق كل اللي اقصده .. انهم هناك في منتهي الفراغ .. وعبارة عن عدد قليل من الأعضاء بيعملو الموضوع ويفضلو يردوا علي بعض .. ولو علمنا مواضيع من دي هما أكيد هيعملو مواضيع يردو زيها ومش هنخلص من العالم الفاضية (الفضا وحش) .. بجد يا جماعة نفضو .. احنا منتدي كبير بأعضائه
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع " لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول " التعديل الأخير تم بواسطة الأفوكاتو ; 11-07-26 الساعة 07:15 PM |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 292
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
مشرف عام سابق
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد قديم
|
طبعا .. انت متعرفش ؟
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع " لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول " |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
والله بيكتب اسمه غلط .. بينسي يحط النقط
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع " لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول " |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|