الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-08-29, 01:54 PM   #1
التلميذ
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية التلميذ
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: الدقهلية
المشاركات: 584
معدل تقييم المستوى: 8
التلميذ مستواه غير معروفالتلميذ مستواه غير معروف
افتراضي رد: الرد المفحم لكل مشكك في الحلوان شوف ملف خدمتها

ههههههه كل عام وأنتم بخير بس المسدس دة إنت متأكد إنة حلوان
التلميذ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-29, 02:12 PM   #2
coyote160
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: الغربية
المشاركات: 493
معدل تقييم المستوى: 75
coyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: الرد المفحم لكل مشكك في الحلوان شوف ملف خدمتها

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة التلميذ مشاهدة المشاركة
ههههههه كل عام وأنتم بخير بس المسدس دة إنت متأكد إنة حلوان
أجل الأجزاء والمقبض يأكدوا وشوف الفبلم تتأكد بنفسك اسمه اسماعيل يس في البوليس الحربي
__________________
اللهم احفظ لنا مصر
coyote160 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-30, 04:47 AM   #3
Consul
الاب الروحي للمنتدى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية Consul
 
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المدينه: مصر المحروسة
المشاركات: 1,573
معدل تقييم المستوى: 23
Consul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Skype إلى Consul
افتراضي رد: الرد المفحم لكل مشكك في الحلوان شوف ملف خدمتها

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة التلميذ مشاهدة المشاركة
ههههههه كل عام وأنتم بخير بس المسدس دة إنت متأكد إنة حلوان
بارك الله فيك حبيب قلبي...وكل عام وأنتم بألف خير وصحة وسعادة...آه طبعا بالتأكيد هوا بشكله بلماضته بشلضيمه مافيش غيره...هايكون إيه غيره...هو الوحيد السلاح الرسمي المعتمد للشرطة والبوليس الحربي في ذلك الوقت...وفي بعض الروايات يقال أنه كان من ضمن أسباب نكسة 67...والله أعلم...العهدة على الراوي...ونصيحتي لكم إللي عنده حتة يتبت فيها ويحافظ عليها ما يفرطش فيها أبدا...ده تراث...ويعتبر أثرا لا يقدر بمال...كأول سيارة تم تصنيعها بالكامل في مصر ماركة رمسيس أم بابين والموتور بتاعها كان في الخلف وبتمشي بجنزير زي بتاع العجلة مافيهاش عمود كردان...إللي كان شكلها عامل زي علبة الكبريت...يا سلام يا شباب على أيام الخير...كان كيلو اللحمة البلدي بـ 68 قرش...والبيض البلدي الإثنين بثلاثة تعريفة...وكيلو اللبن الحليب بـ 8 قروش...والدولار الأمريكي بـ 35 قرش...الله يرحم...طبعا مش مصدقين وأنا بألتمس لكم العذر...الكلام ده ماكانش من بعيد قوي يعني...كان في الستينات وأوائل السبعينات...يعني أول إمبارح مش أيام الهكسوس...تعشموا خيرا يا شباب...الفرج قريب إن شاء الله...خالص تحياتي...
__________________
اللهم آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار
Consul غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-30, 05:30 AM   #4
يسرى
صياد مبدع جداً

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 376
معدل تقييم المستوى: 21
يسرى حائز على اهتمام المنتدىيسرى حائز على اهتمام المنتدىيسرى حائز على اهتمام المنتدىيسرى حائز على اهتمام المنتدىيسرى حائز على اهتمام المنتدىيسرى حائز على اهتمام المنتدىيسرى حائز على اهتمام المنتدىيسرى حائز على اهتمام المنتدىيسرى حائز على اهتمام المنتدىيسرى حائز على اهتمام المنتدىيسرى حائز على اهتمام المنتدى
افتراضي رد: الرد المفحم لكل مشكك في الحلوان شوف ملف خدمتها

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul مشاهدة المشاركة
بارك الله فيك حبيب قلبي...وكل عام وأنتم بألف خير وصحة وسعادة...آه طبعا بالتأكيد هوا بشكله بلماضته بشلضيمه مافيش غيره...هايكون إيه غيره...هو الوحيد السلاح الرسمي المعتمد للشرطة والبوليس الحربي في ذلك الوقت...وفي بعض الروايات يقال أنه كان من ضمن أسباب نكسة 67...والله أعلم...العهدة على الراوي...ونصيحتي لكم إللي عنده حتة يتبت فيها ويحافظ عليها ما يفرطش فيها أبدا...ده تراث...ويعتبر أثرا لا يقدر بمال...كأول سيارة تم تصنيعها بالكامل في مصر ماركة رمسيس أم بابين والموتور بتاعها كان في الخلف وبتمشي بجنزير زي بتاع العجلة مافيهاش عمود كردان...إللي كان شكلها عامل زي علبة الكبريت...يا سلام يا شباب على أيام الخير...كان كيلو اللحمة البلدي بـ 68 قرش...والبيض البلدي الإثنين بثلاثة تعريفة...وكيلو اللبلن الحليب بـ 8 قروش...والدولار الأمريكي بـ 35 قرش...الله يرحم...طبعا مش مصدقين وأنا بألتمس لكم العذر...الكلام ده ماكانش من بعيد قوي يعني...كان في الستينات وأوائل السبعينات...يعني أول إمبارح مش أيام الهكسوس...تعشموا خيرا يا شباب...الفرج قريب إن شاء الله...خالص تحياتي...
تمام يافندم وكمان جرام الذهب كان ب 80 قرش الله يرحم الايام الحلوه
يسرى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-30, 07:32 AM   #5
Seiko
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: ممتنع عن المنتدى
المشاركات: 413
معدل تقييم المستوى: 0
Seiko مستواه غير معروف
افتراضي رد: الرد المفحم لكل مشكك في الحلوان شوف ملف خدمتها

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul مشاهدة المشاركة
بارك الله فيك حبيب قلبي...وكل عام وأنتم بألف خير وصحة وسعادة...آه طبعا بالتأكيد هوا بشكله بلماضته بشلضيمه مافيش غيره...هايكون إيه غيره...هو الوحيد السلاح الرسمي المعتمد للشرطة والبوليس الحربي في ذلك الوقت...وفي بعض الروايات يقال أنه كان من ضمن أسباب نكسة 67...والله أعلم...العهدة على الراوي...ونصيحتي لكم إللي عنده حتة يتبت فيها ويحافظ عليها ما يفرطش فيها أبدا...ده تراث...ويعتبر أثرا لا يقدر بمال...كأول سيارة تم تصنيعها بالكامل في مصر ماركة رمسيس أم بابين والموتور بتاعها كان في الخلف وبتمشي بجنزير زي بتاع العجلة مافيهاش عمود كردان...إللي كان شكلها عامل زي علبة الكبريت...يا سلام يا شباب على أيام الخير...كان كيلو اللحمة البلدي بـ 68 قرش...والبيض البلدي الإثنين بثلاثة تعريفة...وكيلو اللبلن الحليب بـ 8 قروش...والدولار الأمريكي بـ 35 قرش...الله يرحم...طبعا مش مصدقين وأنا بألتمس لكم العذر...الكلام ده ماكانش من بعيد قوي يعني...كان في الستينات وأوائل السبعينات...يعني أول إمبارح مش أيام الهكسوس...تعشموا خيرا يا شباب...الفرج قريب إن شاء الله...خالص تحياتي...
انا معاك يا أ\كونسول ان الحلوان كان سبب رئيسى فى الخسائر الفادحة فى حالات الاشتباك القريب المدى فى حرب 1967 ده غير طبعا الاسباب التانية المعروفة لخسارة 1967 عموما, وهذا مذكور بالتقارير و كتب التاريخ الحربى
مش مهم الاسعار
المهم نعرف ...
امتى الدولار يرجع تلت الجنيه من تانى
امتى نرجع نصنع عربيات من تانى (مش نجمع و خلاص)
امتى اللبن الحليب يتباع بخيره و قشطته من تانى

كان فيه اقتصاد قوى و خير وفير كان هو ضهر البلد ساعة النكسة ,حفترض فى اسوأ الظروف مع ثقتى الكاملة فى قوة الردع القوية لجيشنا المصرى ,لو دلوقتى حصلنا نكسة لا قدر الله حنعمل ايه ....... اقتصاد هش يعتمد على الاسثمارات الاجنبية اللى حتقف ساعة اى حرب , ولا الخير اللى فى الاكل بقى موجود الا بالغالى قوى عشات بيتصدر بره.

ولكنى متفائل
Seiko غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-05, 06:21 PM   #6
coyote160
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: الغربية
المشاركات: 493
معدل تقييم المستوى: 75
coyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: الرد المفحم لكل مشكك في الحلوان شوف ملف خدمتها

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul مشاهدة المشاركة
بارك الله فيك حبيب قلبي...وكل عام وأنتم بألف خير وصحة وسعادة...آه طبعا بالتأكيد هوا بشكله بلماضته بشلضيمه مافيش غيره...هايكون إيه غيره...هو الوحيد السلاح الرسمي المعتمد للشرطة والبوليس الحربي في ذلك الوقت...وفي بعض الروايات يقال أنه كان من ضمن أسباب نكسة 67...والله أعلم...العهدة على الراوي...ونصيحتي لكم إللي عنده حتة يتبت فيها ويحافظ عليها ما يفرطش فيها أبدا...ده تراث...ويعتبر أثرا لا يقدر بمال...كأول سيارة تم تصنيعها بالكامل في مصر ماركة رمسيس أم بابين والموتور بتاعها كان في الخلف وبتمشي بجنزير زي بتاع العجلة مافيهاش عمود كردان...إللي كان شكلها عامل زي علبة الكبريت...يا سلام يا شباب على أيام الخير...كان كيلو اللحمة البلدي بـ 68 قرش...والبيض البلدي الإثنين بثلاثة تعريفة...وكيلو اللبن الحليب بـ 8 قروش...والدولار الأمريكي بـ 35 قرش...الله يرحم...طبعا مش مصدقين وأنا بألتمس لكم العذر...الكلام ده ماكانش من بعيد قوي يعني...كان في الستينات وأوائل السبعينات...يعني أول إمبارح مش أيام الهكسوس...تعشموا خيرا يا شباب...الفرج قريب إن شاء الله...خالص تحياتي...
والله زي ما يكون كان قلبي حاسس ان حضرتك هتشرفني بالرد منور الموضوع وفعلا كانت أيام خير وأتمني ربنا يكتب لنا ترجع تاني
__________________
اللهم احفظ لنا مصر
coyote160 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
تغير ماسوره الحلوان عيون الصقر12 محدثات الصوت 30 11-07-29 10:23 PM
الحلوان 920 ، 980 haridy2000 ادوات الصيد الثقيله 38 11-07-10 05:15 PM
مش ده الحلوان بتاعنا ولا انا غلطان sayedlabib ادوات الصيد الثقيله 28 11-06-08 07:23 AM
سعر الحلوان الجديد aly406 محدثات الصوت 8 11-05-29 12:20 PM
خزنة الطبنجة الحلوان al malik ادوات الصيد الثقيله 6 11-04-03 11:38 PM


الساعة الآن 08:45 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir