![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: الدقهلية
المشاركات: 584
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() |
ههههههه كل عام وأنتم بخير بس المسدس دة إنت متأكد إنة حلوان
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: الغربية
المشاركات: 493
معدل تقييم المستوى: 75 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
أجل الأجزاء والمقبض يأكدوا وشوف الفبلم تتأكد بنفسك اسمه اسماعيل يس في البوليس الحربي
__________________
اللهم احفظ لنا مصر |
|
|
|
|
|
#3 |
|
الاب الروحي للمنتدى
|
بارك الله فيك حبيب قلبي...وكل عام وأنتم بألف خير وصحة وسعادة...آه طبعا بالتأكيد هوا بشكله بلماضته بشلضيمه مافيش غيره...هايكون إيه غيره...هو الوحيد السلاح الرسمي المعتمد للشرطة والبوليس الحربي في ذلك الوقت...وفي بعض الروايات يقال أنه كان من ضمن أسباب نكسة 67...والله أعلم...العهدة على الراوي...ونصيحتي لكم إللي عنده حتة يتبت فيها ويحافظ عليها ما يفرطش فيها أبدا...ده تراث...ويعتبر أثرا لا يقدر بمال...كأول سيارة تم تصنيعها بالكامل في مصر ماركة رمسيس أم بابين والموتور بتاعها كان في الخلف وبتمشي بجنزير زي بتاع العجلة مافيهاش عمود كردان...إللي كان شكلها عامل زي علبة الكبريت...يا سلام يا شباب على أيام الخير...كان كيلو اللحمة البلدي بـ 68 قرش...والبيض البلدي الإثنين بثلاثة تعريفة...وكيلو اللبن الحليب بـ 8 قروش...والدولار الأمريكي بـ 35 قرش...الله يرحم...طبعا مش مصدقين وأنا بألتمس لكم العذر...الكلام ده ماكانش من بعيد قوي يعني...كان في الستينات وأوائل السبعينات...يعني أول إمبارح مش أيام الهكسوس...تعشموا خيرا يا شباب...الفرج قريب إن شاء الله...خالص تحياتي...
__________________
اللهم آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
صياد مبدع جداً
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 376
معدل تقييم المستوى: 21 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: ممتنع عن المنتدى
المشاركات: 413
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
اقتباس:
مش مهم الاسعار المهم نعرف ... امتى الدولار يرجع تلت الجنيه من تانى امتى نرجع نصنع عربيات من تانى (مش نجمع و خلاص) امتى اللبن الحليب يتباع بخيره و قشطته من تانى كان فيه اقتصاد قوى و خير وفير كان هو ضهر البلد ساعة النكسة ,حفترض فى اسوأ الظروف مع ثقتى الكاملة فى قوة الردع القوية لجيشنا المصرى ,لو دلوقتى حصلنا نكسة لا قدر الله حنعمل ايه ....... اقتصاد هش يعتمد على الاسثمارات الاجنبية اللى حتقف ساعة اى حرب , ولا الخير اللى فى الاكل بقى موجود الا بالغالى قوى عشات بيتصدر بره. ولكنى متفائل
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: الغربية
المشاركات: 493
معدل تقييم المستوى: 75 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
__________________
اللهم احفظ لنا مصر |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تغير ماسوره الحلوان | عيون الصقر12 | محدثات الصوت | 30 | 11-07-29 10:23 PM |
| الحلوان 920 ، 980 | haridy2000 | ادوات الصيد الثقيله | 38 | 11-07-10 05:15 PM |
| مش ده الحلوان بتاعنا ولا انا غلطان | sayedlabib | ادوات الصيد الثقيله | 28 | 11-06-08 07:23 AM |
| سعر الحلوان الجديد | aly406 | محدثات الصوت | 8 | 11-05-29 12:20 PM |
| خزنة الطبنجة الحلوان | al malik | ادوات الصيد الثقيله | 6 | 11-04-03 11:38 PM |