الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 11-09-10, 05:19 PM   #1
elexlns1
صياد قديم
 
الصورة الرمزية elexlns1
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: ضفاف النيل
المشاركات: 1,016
معدل تقييم المستوى: 12
elexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريق
افتراضي رد: رســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالة الى المسئول عن 9-9

مين اللى قال مات الشهيد
ودمه بيجرى فى الوريد
مين اللى قال مات الشهيد
وف التحرير عملنا عيد

ده انت عايش فى الوجدان
وانت عند الله ف أمان
تاريخك يشهد له الزمان
ياللى قلبك من حديد

فتحت صدرك للرصاص
وكنت قاضى ف يوم قصاص
للى ظلم واللى هاص
لكل مصرى يعيش سعيد

وانت كل دقة ف قلبى
وانت مسحت كل المى
وكل لحظة عرفت همى
لما كان همى شديد

عمرى ما نساك لما انام
م انت م الناس العظام
م اللى رجالة التمام
ياللى قلبك من حديد

يا حبيبى يا شهيد
ياللى عايش فى الجنان
مصر من بعدك أمان
يا حبيبى يا شهيد

مين اللى قال مات الشهيد
ودمه بيجرى ف الوريد
ده انت فينا مش بعيد
خليت قلوبنا من حديد

كل الدنيا سمعت عنك
كل الدنيا شافت دمك
اسمك عبر عنى وعنك
ومصر م الليلادى عيد

علمتنا معنى الوطنية
علمتنا درس الحرية
وبحبك بكل ما فيا
ومين اللى قال مات الشهيد

شوف يا عالم معنى الالم
شهيد عشان رافع علم
شهيد عشان حاكم ظلم
شهيد عشان لا للعبيد

مين اللى قال مات الشهيد
ونبض قلبه فى الوريد
مين اللى قال مات الشهيد
وهو فينا مش بعيد




يا شهيد يا شهيد
ياللى قلبك من حديد
واللى عايش فى الجنان
انت عند الله ف أمان
هنحكى عنك للزمان
يعنى ايه نعيش امان




بحبك وكلى حنان
__________________
الاكسلنس

محاضر ومدرب بأكاديمية كبرى للعلوم والتكنولوجيا



لا للبلطجة لا للنصب والاحتيال .. نعم لمصر أهلى وناسى

الايجيبشن ستيك اختراع مصرى ضد البلطجة

Chiropractor_cairo@hotmail.com

حذفت الرقم

شاهد الفيديو من هنا
http://www.youtube.com/watch?v=iSrd4WxnTEc

http://www.youtube.com/watch?v=UvKJhlORZEo

شاهد ماذا تفعل الصعقة فى اليد

http://www.egypthunt.net/attachment....6&d=1309719769
elexlns1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-09-10, 05:22 PM   #2
أميجو
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية أميجو
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: مدينة نصر / القاهره
المشاركات: 832
معدل تقييم المستوى: 10
أميجو مستواه غير معروف
افتراضي رد: رســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالة الى المسئول عن 9-9

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elexlns1 مشاهدة المشاركة
مين اللى قال مات الشهيد
ودمه بيجرى فى الوريد
مين اللى قال مات الشهيد
وف التحرير عملنا عيد

ده انت عايش فى الوجدان
وانت عند الله ف أمان
تاريخك يشهد له الزمان
ياللى قلبك من حديد

فتحت صدرك للرصاص
وكنت قاضى ف يوم قصاص
للى ظلم واللى هاص
لكل مصرى يعيش سعيد

وانت كل دقة ف قلبى
وانت مسحت كل المى
وكل لحظة عرفت همى
لما كان همى شديد

عمرى ما نساك لما انام
م انت م الناس العظام
م اللى رجالة التمام
ياللى قلبك من حديد

يا حبيبى يا شهيد
ياللى عايش فى الجنان
مصر من بعدك أمان
يا حبيبى يا شهيد

مين اللى قال مات الشهيد
ودمه بيجرى ف الوريد
ده انت فينا مش بعيد
خليت قلوبنا من حديد

كل الدنيا سمعت عنك
كل الدنيا شافت دمك
اسمك عبر عنى وعنك
ومصر م الليلادى عيد

علمتنا معنى الوطنية
علمتنا درس الحرية
وبحبك بكل ما فيا
ومين اللى قال مات الشهيد

شوف يا عالم معنى الالم
شهيد عشان رافع علم
شهيد عشان حاكم ظلم
شهيد عشان لا للعبيد

مين اللى قال مات الشهيد
ونبض قلبه فى الوريد
مين اللى قال مات الشهيد
وهو فينا مش بعيد




يا شهيد يا شهيد
ياللى قلبك من حديد
واللى عايش فى الجنان
انت عند الله ف أمان
هنحكى عنك للزمان
يعنى ايه نعيش امان




بحبك وكلى حنان
لا تسلم ايدك بجد
انت كده هتنافس هشام الجخ
__________________
كن على حذر من الكريم إذا أهنته أو من العاقل إذا أحرجته أو من اللئيم إذا أكرمته أو من الفاسق إذا عاشرته أو من الأحمق إذا ماذحته وإنى ذقت الطيبات فلم أجد أطيب من العافية وإنى ذقت المرارات كلها فلم أجد أمر من الحاجة إلى الناس ونقلت الحديد و الصخر فلم أجد أثقل من الدين وأعلم أن الدهر يوم لك و يوم عليك ،فإذا كان لك فلا تبطر وإن كان عليك فاصبروكلهما سيخسر.
حديث سيدنا على بن أبى طالب (رضى الله عنه و أرضاه) .
أميجو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-09-10, 05:26 PM   #3
elexlns1
صياد قديم
 
الصورة الرمزية elexlns1
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: ضفاف النيل
المشاركات: 1,016
معدل تقييم المستوى: 12
elexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريق
افتراضي رد: رســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالة الى المسئول عن 9-9

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أميجو مشاهدة المشاركة


لا تسلم ايدك بجد
انت كده هتنافس هشام الجخ
شكرا حبيبى

على فكرة انا كنت مشروع شاعر غنائى وعملت كام اغنية من 7 سنين

لكن حسيت ان الموضوع حرام شرعا وبعدت عنه

اكسلنس سبع صنايع والبخت ضايع
__________________
الاكسلنس

محاضر ومدرب بأكاديمية كبرى للعلوم والتكنولوجيا



لا للبلطجة لا للنصب والاحتيال .. نعم لمصر أهلى وناسى

الايجيبشن ستيك اختراع مصرى ضد البلطجة

Chiropractor_cairo@hotmail.com

حذفت الرقم

شاهد الفيديو من هنا
http://www.youtube.com/watch?v=iSrd4WxnTEc

http://www.youtube.com/watch?v=UvKJhlORZEo

شاهد ماذا تفعل الصعقة فى اليد

http://www.egypthunt.net/attachment....6&d=1309719769
elexlns1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-09-10, 05:23 PM   #4
ahmadkader
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 1,657
معدل تقييم المستوى: 17
ahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريق
افتراضي رد: رســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالة الى المسئول عن 9-9

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elexlns1 مشاهدة المشاركة
مين اللى قال مات الشهيد
ودمه بيجرى فى الوريد
مين اللى قال مات الشهيد
وف التحرير عملنا عيد


منقول عن منتدى فتكات
http://forums.fatakat.com/thread1211796
ahmadkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
سؤال فنى : ما هو المسئول عن عدم رجوع الاجزاء ؟؟ Batman الورشة 6 11-04-27 01:03 AM


الساعة الآن 08:45 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir