الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 11-09-10, 05:33 PM   #1
ahmadkader
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 1,657
معدل تقييم المستوى: 17
ahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريق
افتراضي رد: رســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالة الى المسئول عن 9-9

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elexlns1 مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههههه يخرب بيت عقلك

كوكا كايرو عضوة فتكات وكاتبة الأشعار هى بلا فخر زوجتى وأم أولادى

والحمد لله
ده العائلة كلها ثورجية بقى ؟؟ ربنا يحفظكم لأولادكم و يحفظ الولاد ليكم
ahmadkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-09-10, 05:38 PM   #2
elexlns1
صياد قديم
 
الصورة الرمزية elexlns1
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: ضفاف النيل
المشاركات: 1,016
معدل تقييم المستوى: 12
elexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريقelexlns1 في بداية الطريق
افتراضي رد: رســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالة الى المسئول عن 9-9

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader مشاهدة المشاركة
ده العائلة كلها ثورجية بقى ؟؟ ربنا يحفظكم لأولادكم و يحفظ الولاد ليكم
ربنا يخليك

اثناء الثورة بكل ما فيها كنت مشتغل بالاحداث وطول اليوم فى الميدان

وكانت زوجتى تشارك اخواتها فى المنتديات نظرا لانها لا تستطيع النزول بالاطفال

كان معى ابنى عمر وعمره الان سنتان وانعم الله علينا بابنى زياد منذ شهرين

فكانت لا تستطيع المشاركة فى الثورة ومعها عمر لصغر سنه

ونظرا لظروف الاحداث الدامية خوفا على ابننا

وايضا رفعت بعض من الاشعار باسمى على منتدى الدى فى دى وستجدها باسمى ايام الثورة
__________________
الاكسلنس

محاضر ومدرب بأكاديمية كبرى للعلوم والتكنولوجيا



لا للبلطجة لا للنصب والاحتيال .. نعم لمصر أهلى وناسى

الايجيبشن ستيك اختراع مصرى ضد البلطجة

Chiropractor_cairo@hotmail.com

حذفت الرقم

شاهد الفيديو من هنا
http://www.youtube.com/watch?v=iSrd4WxnTEc

http://www.youtube.com/watch?v=UvKJhlORZEo

شاهد ماذا تفعل الصعقة فى اليد

http://www.egypthunt.net/attachment....6&d=1309719769
elexlns1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
سؤال فنى : ما هو المسئول عن عدم رجوع الاجزاء ؟؟ Batman الورشة 6 11-04-27 01:03 AM


الساعة الآن 08:45 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir