الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 11-12-01, 12:53 PM   #1
hoka
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية hoka
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 808
معدل تقييم المستوى: 11
hoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريق
افتراضي رد: مبرووووووووك

ياترى كان فين الشعب وقت النكسه؟؟
مش بردو كانت ازمه؟؟
فين الشعب من 67 لحد 73 اكتر من 6 سنين فين هو؟؟
ياسيدى الشعب مغلوب على امره بس جدع اوك متفق
ولكن النهايه كانت ايه؟؟
حكم عسكر لمده 60 سنه
صدقنى ده السيناريو بدليل انه ماشى كما قال الكتاب
ليه الجيش وقف الضرب فى محمد محمود قبل الانتخابات باسبوع؟؟ ليه ما وقفوش من بدرى؟؟
علشان يحصل انشقاق فى صفوف الثوار وبما ان الاخوان وصلو للسلطه يبقى انت فككت الثوره وهانخون بعض بس المره ديه وكل واحد فينا فى ايده سلطه
المهم هى لعبكه كده بس الحل الحقيقى فى واحد غير متوقع ومجلس غير متوقع بس للاسف الشعب لازال جاهل
يكفى ان واحد كان واقف على شارع محمد محمود بيقولى اى حد يحكمنا وخلاص مش فارقه
سالته ع الاقتصاد قالى ما هى الصين بتعملنا كل حاجه احنا نشترى وننفعها عادى
بجد انا جالى احباط من الشعب ده وفعلا التعليم هو اساس النهضه
__________________
Best Of The Best
hoka غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-12-01, 01:17 PM   #2
mzkader
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية mzkader
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 739
معدل تقييم المستوى: 19
mzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: مبرووووووووك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hoka مشاهدة المشاركة
ياترى كان فين الشعب وقت النكسه؟؟
مش بردو كانت ازمه؟؟
فين الشعب من 67 لحد 73 اكتر من 6 سنين فين هو؟؟
ياسيدى الشعب مغلوب على امره بس جدع اوك متفق
ولكن النهايه كانت ايه؟؟
حكم عسكر لمده 60 سنه
صدقنى ده السيناريو بدليل انه ماشى كما قال الكتاب
ليه الجيش وقف الضرب فى محمد محمود قبل الانتخابات باسبوع؟؟ ليه ما وقفوش من بدرى؟؟
علشان يحصل انشقاق فى صفوف الثوار وبما ان الاخوان وصلو للسلطه يبقى انت فككت الثوره وهانخون بعض بس المره ديه وكل واحد فينا فى ايده سلطه
المهم هى لعبكه كده بس الحل الحقيقى فى واحد غير متوقع ومجلس غير متوقع بس للاسف الشعب لازال جاهل
يكفى ان واحد كان واقف على شارع محمد محمود بيقولى اى حد يحكمنا وخلاص مش فارقه
سالته ع الاقتصاد قالى ما هى الصين بتعملنا كل حاجه احنا نشترى وننفعها عادى
بجد انا جالى احباط من الشعب ده وفعلا التعليم هو اساس النهضه
رغم أنى مش متفق معاك نهائيا فى تحليلك للموقف بس أحب أسمع رأيك فى الحل المفروض أيه الــ يحصل من وجهة نظرك؟
__________________
إذا قسى عليك الصديق بجهله ، فأصفح عنه لأجل الود القديم و ليس لأجله
mzkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 07:31 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir